Zâmbește România caută ambasadori ai unui zâmbet sănătos

Ambasadori Zambeste Romania·        În 2015, campania Zâmbeşte România mizează pe exemplul individual și caută în rândul românilor Ambasadori Zâmbește România, care să îi inspire pe cei din jur să aibă o mai bună igienă orală.

·        Câştigătorul marelui premiu este numit Ambasadorul Zâmbește România şi beneficiază de o excursie pentru două persoane în Bruxelles.

·        Conform unui studiu[1] recent al GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, 45% dintre respondenți au declarat că își periază dinții mai rar de 2 ori pe zi, deși 90% din eșantion sunt de acord cu importanța rutinei minime de dimineața și seara.

[1]Studiul Oral Care Education, realizat de Millward Brown pentru GSK Consumer Healthcare în noiembrie 2014, pe un eșantion national reprezentativ de români din mediul urban și rural (800 persoane), femei și bărbați, 14 – 60 ani, intervievați prin metoda CATI.

Campania Zâmbește România, susținută de Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax®  și Corega® și inițiată de GSK Consumer Healthcare, caută în acest an ambasadori ai igienei orale în rândul românilor dispuși să îi inspire pe cei din jurul lor să zâmbească sănătos.

Sub îndemnul „Inspiră România să zâmbească sănătos!”, campania îi încurajează pe români să inițieze acțiuni și evenimente care îi pot determina pe cei din jur să adopte o igienă orală corectă și să acorde o mai mare importanță sănătății orale.

INSCRIERI

Persoanele cu vârsta de peste 13 ani care doresc să devină ambasadori Zâmbește România trebuie să înscrie o idee de proiect pe pagina de Facebook Zâmbește România (www.facebook.com/zambesteromania): să descrie ce ar face/ ce au făcut și cum îşi propun să reuşească/ cum au reușit să îi convingă pe ceilalți să își îmbunătățească sănătatea orală. Poate fi o inițiativă de a face un cântec pe tema igienei orale, o serbare tematică, un bilețel lăsat în fiecare zi pe oglindă pentru a convinge toată casa să nu sară peste periajul dinților sau orice propunere care poate determina o schimbare în comportament.

Pentru a avea o înscriere eligibilă în competiţia finală, concurentul trebuie să aibă înscrierea sa marcată ca “Finalizat” din pagina de aplicaţie numită “Proiectul meu”. Cei care câștigă susținerea publicului prin cel mai mare număr de like-uri, share-uri şi comentarii la înscriere au cele mai mari șanse de reuşită.

Proiectele pot fi înscrise în aplicație începând cu 21 aprilie 2015 și finalizate până la data de 31 august 2015. Câștigătorii vor fi anunțați pe 8 septembrie 2015, iar premiile care îi așteaptă sunt extrem de atractive:

–       Ambasadorul Zâmbește România 2015 va câștiga un city-break pentru două persoane în Bruxelles, orașul din care a pornit inițiativa Zâmbește România. Totodată, acesta va fi invitat în luna septembrie 2015 în cadrul uneia dintre emisiunile La Măruță, într-un interviu dedicat la PRO TV, pentru a povesti despre această experienţă și va primi produse de îngrijire orală pentru un an.

–       Următorii 10 clasaţi vor primi produse de îngrijire orală pentru un an.

Competiția Ambasadorilor, soluții pentru probleme reale de sănătate orală

Un studiu1 GSK Consumer Healthcare din 2014 dezvăluie că majoritatea românilor nu se spală pe dinți seara, așa cum recomandă medicii dentişti, ci doar dimineața, pentru că identifică periajul dentar cu momentul de pregătire pentru interacțiune socială, văzându-l ca un act estetic.

Pentru majoritatea respondenţilor (45%) beneficiile principale ale spălatului pe dinți sunt o respirație plăcută, senzația de dinți curați (36%) sau albirea dinților (17%). Doar o mică parte dintre respondenţi au menționat că, pentru ei, dinți sănătoși înseamnă pe lângă toate acestea și să nu ai carii vizibile.

–       Peste 45% dintre respondenți au declarat că își periază dinții mai rar de 2 ori pe zi, deși 90% din eșantion este de acord cu importanța rutinei minime de dimineața și seara.

–       Mai mult, 10% dintre persoane au spus că se spală pe dinți doar de câteva ori pe săptămână, o dată pe săptămână sau ocazional (mai puțin de o dată pe săptămână).

–       Pentru 8 din 10 români, principalul impediment pentru o igienă orală corespunzătoare este programul aglomerat al zilei și lipsa facilităților pentru a se spăla pe dinți la serviciu.

Despre Zâmbește România

Campania Zâmbește România a fost lansată în 2012 de GSK Consumer Healthcare și brandurile sale Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax® și Corega®, cu ajutorul specialiștilor în igiena orală, pentru a facilita accesul la educație şi la prevenţie, în vederea îmbunătăţirii sănătăţii orale în rândul populației din România. Proiectul face parte din Platforma Europeană pentru o Sănătate Orală mai Bună (BOHEP), amplă inițiativă europeană lansată în 2012. Mai multe informații, sfaturi privind sănătatea orală și harta cabinetelor medicilor dentiști disponibile pentru consultații gratuite sunt disponibile pe platforma online www.zambesteromania.ro și pe pagina www.facebook.com/zambesteromania.

Despre GSK Consumer Healthcare

GSK – unul dintre cele mai mari grupuri farmaceutice din lume, al cărei portofoliu are la baza o substanţială activitate de cercetare şi dezvoltare. GSK se dedică îmbunătăţirii calităţii vieţii oamenilor, ajutându-i să realizeze mai multe, să se simtă mai bine şi să trăiască mai mult. În România, obiectivul nostru este ca, prin tot ceea ce facem, să contribuim la creşterea speranţei de viaţă a românilor şi a calităţii vieţii acestora.

GSK Consumer Healthcare creează prima și cea mai performantă companie de Fast Moving Consumer Healthcare, la baza căreia stau știința și valorile. Compania activează în peste 100 de piețe din întreaga lume și vinde peste 2 miliarde de produse pe an.

În România, GSK Consumer Healthcare face parte din grupul de companii GSK, cu o tradiție  puternică pe piața locală, de peste 25 de ani. Portofoliul său include mărci bine cunoscute precum ParaSinus®, Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax®, Panadol®, Voltaren® şi Theraflu®. Compania este un ambasador al igienei orale și inițiatorul proiectului educațional Zâmbește România, care are ca scop atragerea atenției asupra importanței prevenției și igienei orale în România, prin implementarea de acțiuni pe termen scurt și lung.

INFO

www.zambesteromania.ro

ULTIMELE ARTICOLE PUBLICATE:

DEGEȚICA | Teatrul Luceafarul Iasi

Mireasa mortului | Cinema Ateneu

Inimă de foc: Neînfricata | Cinema Ateneu

Downton Abbey: O nouă eră | Cinema Ateneu

Scrie un comentariu: