Workshop-ul Critică – Cercetare – Receptare la Universitatea Națională de Arte “George Enescu” din Iași

Universitatea Națională de Arte “George Enescu” din Iași organizează, în data de 24 iulie 2020, începând cu ora 10.00, în cadrul Proiectului CNFIS-FDI-2020-0537 Artă și cercetare – provocări contemporane, workshop-ul Critică – Cercetare – Receptare.

În cadrul acestui eveniment, va veti bucura de prezența specialiștilor care acoperă cele trei domenii ale programului  academic – Muzică, Teatru și Arte vizuale -, integrând, în același timp, cercetări sociologice.  Vor împărtăși experiențele lor și va vor călăuzi într-un circuit al cercetării, criticii și receptării operei de artă: muzicolog, prof. univ. dr. Valentina Sandu-Dediu (UNM București), cu tema: A scrie și a rescrie istorii ale muzicii: schimbări de mentalitate în muzicologia românească; scriitor și critic de teatru, prof. univ. dr. Miruna Runcan (UBB Cluj), cu tema: Critica teatrală și destinatarii ei; critic de artă, prof. univ. dr. Petru Bejan (UAIC Iași), cu tema: Ambiguitățile și promisiunile criticii de artă; sociolog, prof. univ. dr. Adrian Netedu (UAIC Iași), cu tema: Cercetarea sociologică privind practicile de consum cultural.

Fiecare secțiune va fi urmată de către o sesiune Q&A, prin intermediul căreia ideile vor fi puse în dezbatere.

Proiectul, coordonat de prof. univ. dr. habil. Anca Ciobotaru, este dedicat atât doctoranzilor și cadrelor didactice, din Universitatea Națională de Arte „George Enescu” din Iași, cât și cercetătorilor și persoanelor preocupate de cercetarea în domeniul artistic, din instituțiile partenere, invitând la cunoaștere reciprocă, schimb de idei, interdisciplinaritate.

ACCES

Workshop-ul se va desfășura online. Accesul va fi asigurat prin intermediul platformei Office 365 și a aplicației pentru videoconferință Teams. Persoanele interesate de participare pot contacta organizatorii la adresa de email arta.si.cercetare@gmail.com

INFO

Universitatea de Arte „George Enescu” Iasi

Str. Cuza Voda nr. 29, Iasi, Romania.