Sportul și relaxarea în România, Tendințe 2017 – 2018

La început de 2018, 7card, compania care oferă angajaților acces la cea mai mare varietate de activități de relaxare și sport, lansează primul studiu cu privire la trendurile în materie de activități sportive ale abonaților săi, dar și clasamente despre cele mai active companii cât și frecvența de mers la sală.

Cum îți sună o zi de marți, după birou la escaladă? Sau preferi să te relaxezi la piscină? În urma statisticilor, marți a fost ziua cu cele mai multe vizite înregistrate. Cu atâtea activități de explorat și atâtea experiențe de trăit, oamenii au posibilitatea de a încerca ceva nou în fiecare zi.

Așadar, de ce să nu începem chiar de astăzi, într-o zi de marți?

Anul trecut a fost unul al experiențelor, sau al “experimentaliștilor”, așa cum reiese din studiul făcut în urma analizei datelor din 2017. Din ce în ce mai multe persoane realizează că ceea ce ne hrănește sufletește sunt experiențele. Acele momente când ne simțim destul de curajoși încât să fim exploratori, astfel descoperind o varietate de activități sportive și recreative.

Cei mai mulți angajați ai companiilor din București, Timișoara și Cluj-Napoca au avut cea mai mare deschidere de a încerca activități variate, cum ar fi escaladă, cross training și înot.

Iată ce au descoperit:
●27 februarie – ziua cu cele mai multe intrări la sală înregistrate
●Marți – ziua preferată a săptămânii pentru practicarea activităților sportive
●6-7 PM – intervalul orar în care românii aleg să practice sport și activități recreative în
timpul săptămânii
●10-11 AM – intervalul orar în care românii aleg să practice sport și activități recreative în weekend
●Cele mai populare 3 activități în 2017: Fitness, Aerobic și Cycling
●Cele 3 activități cu cea mai mare creștere: Cross Training, Escaladă și Piscină
●Top trending activități pe orașe: București: Cross Training, Escaladă, Yoga, Cluj-Napoca: Piscină, Timișoara: Cross Training, Dansuri
●Topul experimentaliștilor – curajoșii din București, Timișoara și Cluj-Napoca care au încercat cea mai mare varietate de activități sportive
●Topul celor mai sociabili – cei mai mulți abonați care au însoțitori sunt în Craiova, Oradea și Iași
●Topul nomazilor – abonații din orașele Bacău, Constanța și Brăila, au înregistrat cele mai multe vizite și în alte localități
●Topul celor mai „sportive” companii cu utilizatori de 7card: MSG System, Veeam Software, Macromex și Mahle
●Cele 5 orașe cu cele mai multe locații de sport & relaxare: Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov, București și Iași, raportate la populație – numărul de centre sportive / 100.000 de locuitori
●Cluj-Napoca – orașul cu cea mai mare ofertă de centre de sport și relaxare, raportată la populație
●29 de ani – vârsta abonaților care practică cel mai mare număr de activități sportive și recreative

În România se face mișcare din ce în ce mai mult, iar oamenii încep să conștientizeze ce înseamnă cu adevărat sportul pentru o viață sănătoasă. Astfel, realizăm că diversitatea ne ține motivați să nu renunțăm la acest stil de viață sănătos, iar un efort fizic moderat, de 2 sau 3 ori pe săptămână ne limpezește mintea și ne face mai productivi. Cu 7card, ne dorim să oferim în continuare din ce în ce mai multă varietate în alegerea activităților sportive și de relaxare. Acum chiar putem susține că avem și în România o bază de informații relevant de mare pentru a fi analizată din punct de vedere cantitativ. În acest moment avem suficient material pentru a trage concluzii și suntem foarte bucuroși de asta. Datele și analiza acestora sunt în centrul activității noastre și astfel putem împărtăși cu publicul larg câteva din cele mai interesante aspecte și tendințe legate de practicarea sportului recreațional în România.” spune Andrei Crețu, co-fondator.

Fiind un card unic de acces la o gamă variată de activități sportive și de relaxare, 7card se adresează angajaților companiilor, aducând beneficii reale de flexibilitate, diversitate și ușurință în utilizare, poziționându-se drept cel mai mare loc de joacă din România. Abonații 7card sunt angajați ai companiilor din domenii precum IT&C, pharma, retail, bănci, FMCG, telefonie mobilă, asigurări etc. Rețeaua numără în prezent aproximativ 30.000 de abonați activi.

7card a fost fondată în 2011 de trei antreprenori români, Andrei Crețu, Iulian Cîrciumaru și Cătălin Ivașcu, care au adus pentru prima dată în România serviciile de carduri unice, oferind angajaților acces concomitent la peste 500 de centre sportive și de relaxare, în 39 de orașe din România.

Benefit Seven a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de aproximativ 5 milioane de euro, fiind în continuă creștere. Anul trecut, pachetul majoritar de acțiuni al 7card a fost preluat de compania multinațională, de origine franceză, Sodexo, care este prezentă pe piața din România din 1998, cu un business orientat spre oferirea de beneficii și compensații pentru angajați.

PE ACEEASI TEMA:

Workshop-ul “Asistentul social și intervenția în regim de urgență!”

Cum poți deveni supererou la Cros pentru școli 2018

Cros pentru scoli 2018

Hai afară la Yoga!

ULTIMELE ARTICOLE PUBLICATE:

Festivalul Girafelor: craft beer, street food, live music

I licked it, so it’s mine! @Time Out

Fotografia de Peisaj | The Trumpets

Smiley-Turneul National “Confesiune” ajunge si la Iasi

Scrie un comentariu: