Romania are un nou campion din Iasi, Gabriel Pinciu

Campionatul National de Periaj, organizat în cadrul campaniei de educare pentru o igienă orală corectă, Zâmbeste România, de către GSK Consumer Healthcare prin  brandurile sale Aquafresh®, Sensodyne® si Parodontax® , si-a desemnat câstigătorii. Marele Campion care va pleca la Disneyland Paris cu familia este Gabriel Picincu-Hobjilă din Iasi, iar premiile de la categoria Scoală/Grădinită, a câte 500 de euro, pleacă în toate colturile tării, din Brăila si Bacău până în Oradea, către scoli si grădinite.

Gabriel Pinciu

Gabriel Pinciu din Iasi este noul Campion National la Periaj.

Timp de aproape două luni, începând cu Ziua Mondială a Sănătătii Orale, din 20 martie, si până pe 11 mai 2014, copiii din întreaga Românie s-au mobilizat acasă sau la scoală, ca să arate că stiu regulile unui periaj corect si că se antrenează zi de zi. S-au spus poezii, s-a cântat în cor, s-au făcut scenarii si costume, s-au surprins momente de zi cu zi sau momente emotionante. Personalităti precum Mihaela Rădulescu, Ana Maria Brânză si Serban Copot i-au încurajat pe concurenti si le-au oferit sfaturi de antrenament si pentru o igienă orală corectă.

Aproape 13.000 de oameni si-au votat favoritii din competitie si le-au făcut galerie pe Facebook, iar lupta a fost strânsă: un total de aproape 720 de înscrieri, dintre care 80 la categoria Școală si 640 la categoria Familie precum si mii de copii care, cu clasa sau acasă, au exersat periajul corect.

Membrii juriului, format din medicul specialist stomatolog la Clinica 3-D Dental (www.3d-dental.ro), Dr. Dana Caranovic, bloggerul Cristian China-Birta (chinezu.eu) si General Manager GSK Consumer Healthcare România si tările Adriatice, Helen Tomlinson, au avut o misiune dificilă pentru că înscrierile au fost multe, haioase si emotionante, însă criteriile de jurizare trebuiau respectate: pe de o parte calitatea imaginii, iar pe de alta parte înregistrarea să prezinte clar o actiune corectă pentru igiena orală într-o modalitate creativă si distractivă.

Marele Câstigător a fost Gabriel Picincu-Hobjilă, din Iasi, care a arătat, ca un profesionist, cum trebuie să ne spălăm corect dintii si limba. Mama lui, Viorica Picincu-Hobjilă povesteste cum a fost experinta în campionat: „Sursa de inspiratie pentru înscriere a fost tocmai setul de doctor al băietelului. Jucându-ne, l-am întrebat pe Gabriel cum se spală pe dinti; el mi-a răspuns prompt: ”Cum să fie? Sus-jos,stânga-dreapta”. Astfel au apărut, timid, micutele versuri, apoi linia melodică. Gabriel a intrat repede în acest joc: mi-a arătat că nu are carii, mi-a explicat de ce, apoi am învătat împreună cântecelul, distrându-ne copios. Am luat totul ca pe o joacă, de altfel, am înscris filmuletul în campanie din simpla dorintă de a împărti veselie si de a-i face pe ceilalti constienti de importanta igienei; multi copii sunt “obligati” să se spele pe dinti doar pentru că trebuie, fără a li se explica de ce, ori făcând din această necesitate un act plictisitor, monoton. De ce să nu-l înveselim?

Am fost plăcut surprinsă să aflu că filmuletul nostru a încântat membrii juriului si că am un mic/mare campion national al periajului lângă mine. Lui Gabriel i-a plăcut foarte mult titlul si nu a ezitat să se mândrească tuturor că este „campion mondial al spălatului pe dinti”.

Pe lângă aceste premii, 100 cele mai votate înscrieri din Competitie au primit din partea Aquafresh un kit de îngrijire orală format dintr-o pastă de dinti, o periută de dinti si o apă de gură.

Campania Zâmbeste România continuă până la finalul anului cu activităti de educare si solutii pentru  o igienă orală corectă. Din luna martie si până în decembrie, campania desfăsoară un program de consultatii stomatologice gratuite în întreaga tară. La nivel national, peste 1.000 de medici dentişti din 30 de judeţe oferă gratuit consultaţii sau detartraje. Lista cabinetelor partenere poate fi accesată pe www.zambesteromania.ro

Mai mult, în perioada 1 iunie – 1 iulie, GSK Consumer Healthcare, în cadrul campaniei Zâmbeste România, va directiona 1% din valoarea vânzărilor tuturor produselor Aquafresh®, Sensodyne® si Parodontax® din luna iunie pentru activitătile de crestere a nivelului de sănătate orală a copiilor defavorizati, într-un parteneriat cu organizatia Salvati Copiii România.

INFO

zambesteromania.ro

www.facebook.com/zambesteromania

PE ACEEASI TEMA:
clovnii-spectacol-teatrul-luceafarul-iasi-foto

Spectacolul „Clovnii” la Teatrul Luceafarul Iasi

motanul-incaltat-iasi-teatrul-luceafarul-foto

Spectacolul „Motanul încălțat” la Teatrul Luceafărul

Spectacolul „Muzicantii din Bremen”

Palas Ice Junior – al doilea patinoar, dedicat copiilor

ULTIMELE ARTICOLE PUBLICATE:

Balul Bobocilor 2017 / U.N.A.G.E Artium

Marionnette Show prezinta ”Iepurele si ariciul”

Canaf LIVE @RocknRolla

Folk si alte deliciii la Ospataria ”Ulita Veche”

Scrie un comentariu: