Când s-a lansat anul trecut, OnePlus a primit mult sprijin de la consumatori, în ciuda faptului că era un începător pe această piaţă. Se pare că, la numai un an distanţă, cu dispozitivul OnePlus 2 compania se bucură de un succes la fel de mare.
Pentru consumatorii din întreaga lume, compania vinde OnePlus 2 la fel de bine ca pe OnePlus One, motiv pentru care vei avea nevoie de invitaţie pentru cumpărare înainte să poţi intra în posesia unui dispozitiv. Potrivit Noobz.ro, compania face acest lucru pentru a păstra un inventar a ceea ce ai avea tu nevoie şi pentru a-ţi pune la dispoziţie. Dacă “spargi” sistemul, se întâmplă ceea ce vedem în China.
Pe acest tărâm, OnePlus oferă OnePlus 2 oricui doreşte să achiziţioneze dispozitivul, direct de pe website, fără să fie nevoie de sistemul cu invitaţie şi te lasă să arunci un ochi asupra a ceea ce ar putea fi compania dacă ar fi adoptat sistemul de marketing tradiţional la nivel global.
OnePlus a dezvăluit că a reuşit să vândă 30.000 de unităţi în doar 64 de secunde, după ce smartphone-ul a fost disponibil pe magazinele online din China.
Cifrele arată, de asemenea, că OnePlus se străduieşte să ţină pasul cu cererile pentru noul sau telefon, iar stocul a crescut şi va fi disponibil în curând. Compania a anunţat recent şi faptul că se lucrează la un nou dispozitiv OnePlus, la fel sau poate chiar mai bun decât cel lansat acum.
Dacă vrei să îţi achiziţionezi un OnePlus 2, mai ai încă o şansă la tranşa pe care o va face disponibilă compania pe 11 august 2015. Pentru a vedea cum poti primi o invitatie CLICK AICI!