O nouă ediție Hubcelerator, a IV-a, la start

hubcelerator-portrait

Au început înscrierile la Hubcelerator, programul de accelerare dedicat startup-urilor din România. Peste 50% dintre foștii participanți sunt activi în antreprenoriat și își dezvoltă afacerile. Antreprenorii aflați la început de drum, interesați să-și lanseze sau să-și dezvolte startup-urile, sunt invitați să se înscrie la cea de-a patra ediție a programului de accelerare.

În perioada 6 octombrie- 15 decembrie, 30 de startup-uri cu potențial vor parcurge etapele esențiale pentru lansarea, validarea și dezvoltarea unui business, beneficiind pe tot parcursul programului de suportul constant al unor antreprenori și profesioniști din România, printre care se numără Axinia Bogdan (Emag), Marian Popa (Deutsche Bank), Raluca Radu (answear.com), Sergiu Neguț (Fru Fru), Paul Ghiță (Melow Drinks) sau Sorin Kertesz (Biciclop).

Hubcelerator este unul dintre cele mai de succes programe de accelerare ale Impact Hub Bucharest. Aici s-au născut și s-au dezvoltat afaceri inovatoare, iar unele dintre ele reprezintă deja branduri românești de valoare. Calitatea startup-urilor crește de la an la an, o dovadă a faptului că în România există un mare potențial antreprenorial, a declarat Vlad Craioveanu, co-founder Impact Hub Bucharest.

Workshop-uri practice pe teme de interes precum vânzări, strategii de marketing, planuri financiare, completate de sesiuni de mentorat 1 la 1 sau de evenimente de pitching, fac parte din agenda Hubcelerator. Până în prezent programul a adus împreună peste 80 de startup-uri, iar 50% dintre foștii participanți își dezvoltă în prezent afacerile. Printre cele mai de succes idei dezvoltate cu ajutorul Hubcelerator se numără Iutta, un brand de genți, pantofi și accesorii extrem de îndrăgit, Soup Loop, primul bar de supă dedicat hranei sănătoase, Aviziero, o aplicație online de gestiune a asociațiilor de proprietari din România, Dare to Rug, primul brand de design românesc care creează covoare de autor, bagel shop-ul Sunday Bagels, Bunicel, specializat pe dulceață și gemuri 100% naturale sau Upside Down, o companie ce produce sacoșe și genți din bannere reciclate.

INSCRIERE

Pentru a participa la Hubcelerator antreprenorii trebuie să completeze formularul de aplicare disponibil pe pagina hubcelerator.ro până la data de 25 septembrie. Criteriile de selecție includ potențialul afacerii, gradul de inovare și impactul urmărit. Participarea în program presupune achitarea unei taxe ce variază între 1500 și 2000 de lei, în funcție de numărul membrilor unei echipe. Mai multe detalii sunt disponibile pe pagina oficială a programului.

 

Impact Hub Bucharest este organizația ce susține dezvoltarea antreprenorială a inițiativelor cu impact pozitiv în societate în cadrul unei comunități globale, oferind spații de lucru colaborative, programe de dezvoltare și incubare a afacerii, conferințe și evenimente, precum și opțiuni de finanțare prin crowdfunding. Prezentă în București din 2012, organizația face parte din rețeaua globală Impact Hub cu prezențe fizice în peste 70 de orașe de pe 5 continente.

INFO

Impact Hub Bucharest

hubcelerator.ro

ULTIMELE ARTICOLE PUBLICATE:

DEGEȚICA | Teatrul Luceafarul Iasi

Mireasa mortului | Cinema Ateneu

Inimă de foc: Neînfricata | Cinema Ateneu

Downton Abbey: O nouă eră | Cinema Ateneu

Scrie un comentariu: