- Când și unde? Joi, 2 Octombrie 2014, Radisson Blu București
Conferința de o zi dedicată înțelegerii comportamentului consumatorului GET INSIDE THE CUSTOMER’S MIND WITH MARTIN LINDSTROM
Martin Lindstrom, cel mai apreciat guru de marketing și branding din lume, consultant pentru directori de top din Fortune 100 companii, celebru autor de cărți, editorialist Wall Street Journal, Financial Times, USA Today, Newsweek, Fast Company, cu apariții la NBC Today Show, ABC News, SKY și BBC. Noi îl cunoaștem în special prin cele 3 CĂRȚI-BESTSELLER: BRANDURI SENZORIALE, BUYOLOGY și BRANDWASHED.
Cui se adresează conferința?
Persoanelor influente din zona de marketing, brand managerilor cu atitudine și creativilor deschiși către noi metode de publicitate.
GET INSIDE THE CUSTOMER’S MIND își propune să ajute la dezvoltarea creativității și comunicării brandurilor, de asemenea să sprijine specialiștii din industria marcom să înțeleagă mai bine relația consumatorilor cu experiența shopping-ului.
- Pentru o strategie de brand conformă cu viitoarele nevoi și cerințe ale consumatorilor
- Înveți cum să introduci neuromarketingul în acțiunile brandului pe care-l reprezinți
- Vezi cum funcționează viitoarea generație de product placement și care este cea mai potrivită metodă pentru brandul tău
- Noi metode de a promova povestea brandului tău pentru a atrage viitorii consumatori
- Cum gândesc și cum actionează marile branduri pentru a-și atrage consumatorii.
via blog.publica.ro
BILETE
INFO
Mai multe detalii găsești pe site-ul organizatorului, brandemotion.ro/martinlindstrom.