Marketing Academy cu invitat special: Razvan Matasel

Marketing Academy-Matasel-Iasi

In data de 7 martie 2015, incepand cu ora 9:00 pana la 19:00, agentia de publicitate September Media organizeaza Marketing Academy, unde invitat special este Razvan Matasel, cel ce adus contributii la obtinerea a numeroase premii de strategie: 26 Effie-uri, 2 EuroEffie si 2 APG awards.

Tema evenimentului este: „De la idee strategica la idee creativa si, nu in cele din urma, la idee executionala” unde sunt asteptati specialisti in marketing, branding si comunicare, middle si top manageri.

Acestia vor afla informatii despre: ce tipuri de idei incorporeaza o campanie de comunicare, ce criterii trebuie sa folosim pentru evaluarea diferitelor idei de comunicare, care sunt pasii in dezvoltarea unei idei strategice, cum se face saltul creativ sau cum poti ajunge de la idee strategica la idee creativa si cum vinzi intern si extern o idee.

Din CV-ul lui Razvan Matasel aflam ca a fost: Head of Planning (si pentru o perioada si Deputy Managing Director) la Leo Burnett, Head of Planning la Scala Thompson si este primul Chairman APG Romania. Lista nu se termina aici pentru ca adaugam urmatoarele: cadru didactic asociat la Masterul de Publicitate si Reclama din cadrul SNSPA si la Masterul de Publicitate din cadrul FJSC, profesor de Strategie in Comunicare in cadrul scolii IAA, trainer in strategii de comunicare si membru in juriile urmatoarelor competitii: RoWebCampaigns, Internetics, Olimpiadele Comunicarii, Effie Romania, Euro Effie si Advertising and Marketing Effectiveness Awards.

Despre speaker mai aflam ca: „sunt Razvan Matasel si inca mai fac strategie in comunicare desi meseria asta in Romania este pe cale de disparitie. Dezvolt planuri strategice de peste 16 ani si am facut acest lucru din unghiuri diferite si in perioade diferite. Am fost si simplu strateg si director de strategie (si am dezvoltat unul dintre cele mai frumoase departamente de strategie din Romania) iar acum sunt antreprenor si strateg (si am creat o cultura organizational in care strategia are locul pe care il merita si anume pe acelasi nivel cu creatia). Am dezvoltat abordari strategice si pentru campanii clasice (intrucat dezvoltarea media din acel moment nu permitea altceva) dar si pentru campanii de brand experience atunci cand consumatorul si tehnologia au evoluat in aceasta directie.

Campaniile de care sunt cel mai mandru sunt bineinteles cele care au fost si cele mai premiate: Ziua Barbatului (Bergenbier) – premiata la Effie si Ad’Or, Acidentele se pot intampla oricui – nominalizata la Cannes si premiata la Portoroz, Stim ce inseamna sa fii supporter (ProSport) – premiata la Ad’Or, Grolsch si platforma de comunicare pentru experimenatlisti premiate la Effie de doua ori. As vrea sa vorbesc insa de Grolsch intrucat este un brand care timp de cativa ani nu a avut niciun ad clasic ci a fost construit doar pe co-creere, propagare, experiment si brand experience, management de comunitati online si offline.

Razvan Matasel aflam ca vine la Iasi cu „toate povestile si experientele mele, acumulate in multinationale dar si in demersul meu antreprenorial. Vin sa militez pentru idée si sa vorbim despre idei frumoase si vin pentru a fi bombardat de multe intrebari.

INSCRIERE

Numarul de participanti este 20, iar costul de participare este de 890 lei. Evenimentul va avea loc intr-o locatie la fel de creativa, precum Luxury Hibrid Cars – Showroom-ul Lexus din Palas. Pentru inscriere: CLICK AICI

INFO

Marketing Academy

www.marketingacademy.septembermedia.ro

PE ACEEASI TEMA:

Un speaker italian celebru vine la IMWorld 2017 să explice cum în advertising, umorul vinde mai bine decât sexul

ULTIMELE ARTICOLE PUBLICATE:

”Țara moartă”, de vineri în cinema

Sunday Funday la Cafeneaua Acaju

”Umorul salveaza vieti” – eveniment caritabil

Atelier gastronomic pentru copii

Scrie un comentariu: