Locket, un nou model de publicitate pe telefonul mobil (VIDEO)

Locket, un nou model de publicitate pe telefonul mobil (VIDEO)/ foto gadget my love(Lucian ROTARU)

O aplicație creată de o echipă de tineri din New York va schimba felul în care este realizată si distribuită reclama pe telefonul mobil. Utilizatorii vor primi 1 cent de fiecare dată când deblochează telefonul.

Lansată săptămâna trecută în Statele Unite ale Americii și disponibilă doar pentru telefoanele cu Android, Locket aduce reclame pe ecranul de deblocare al telefonului inteligent și îi răsplătește pe utilizatori de fiecare dată când pornesc dispozitivul chiar dacă nu este accesată reclama.

Creatorii au pornit de la ideea că publicitarii plătesc deja pentru plasarea reclamelor și au gândit un model cu ajutorul căruia o parte din bani să ajungă și la utilizator. În plus, reclamele vor fi personalizate, iar anunțurile vor fi afișate în funcție preferințele de pe Facebook, geolocație sau informații oferite prin completarea unui chestionar. Vor fi disponibile și materiale video, precum trailere la filme ce rulează în cel mai apropiat cinematograf, sau cupoane de reducere pentru magazinele din jurul utilizatorului.

Locket, un nou model de publicitate pe telefonul mobil (VIDEO)/ nota google play

Recenzii Locket în Google Play

Nu se vor afișa reclame la produse din categorii precum băuturi alcoolice sau lenjerie intimă. Creatorii au declarat că au respins deja mai multe cereriri ale unor producători din astfel de categorii. Grafica anunțurilor va fi realizată de o echipă Locket astfel încât partea estetică a ecranului de deblocare nu va fi afectată.

Principalul dezavantaj estă legat de limita câștigului la 3 cenți pe oră astfel încât încasările la final de lună vor fi destul de modeste. După un mic calcul, dacă am debloca telefonul de 3 ori pe oră, 24 de ore pe zi, în fiecare zi a anului, vom strânge suma totală de 262.80 dolari pe an, însă încasările utilizatorilor ar putea crește direct proporțional cu numărul publicitarilor care vor adopta acest model.

Din nefericire, aplicația e posibil să nu ajungă niciodată pe dispozitivele Apple având in vedere sistemul închis de operare pe care îl utilizează. La fel s-a întâmplat și cu aplicația Facebook Home care funcționează după un principiu asemanător, doar că în loc de reclame pe ecranul principal al telefonului sunt afișate fotografiile prietenilor.

Vei folosi Locket când aceasta va fi disponibilă și în România? Ne găsești și pe pagina de Facebook  – GadgetMyLove – pentru discuții și articole din domeniu.

Sursă: www.ziaruldeiasi.ro. Articol publicat în ediția de miercuri, 24 iulie 2013, nr. 172 (6679), pagina 7.

ULTIMELE ARTICOLE PUBLICATE:

Discuţie despre lucrarea ”Banner” (de Dan Acostioaei) cu Dan Acostioaei şi Nebojša Milikić, moderată de către Vahida Ramujkić.

Russian Cossack State Dance Company, cea mai buna companie ruseasca din lume vine la Iasi

Seara de film german: Herta Müller – Alfabetul fricii(2015, 56 min)

Artisti romani participa la Designblok – Prague Design and Fashion Week 2017

Scrie un comentariu: