”Înainte de potop” – cel mai vizionat film National Geographic din istorie

inainte-de-potop_ngc-01

Respectându-și promisiunea de a aduce acest film în fața celui mai larg public posibil, înaintea alegerilor prezidențiale americane, National Geographic anunță astăzi că ÎNAINTE DE POTOP, avându-l în distribuție pe actorul premiat cu Oscar Leonardo DiCaprio, care a și produs filmul alături de regizorul premiat cu Oscar Fisher Stevens, de producătorii Brett Ratner și James Packer și de producătorul executiv Martin Scorsese, a ajuns la peste 30 de milioane de privitori unici în toată lumea, prin platformele liniare, digitale, streaming și sociale, devenind cel mai vizionat documentar din lume din anul 2000 și cel mai vizionat documentar transmis vreodată de National Geographic.

Până la 6 noiembrie, filmul va continua să fie disponibil gratuit prin natgeotv.com, VOD/Video On Demand (prin cutii set-top MVPD), site-uri și aplicații MVPD, aplicații Nat Geo TV ((iPhone, iPad și Apple TV, Roku, telefoane Android, Xbox One și 360, televizionare conectate la Samsung), iTunes, Hulu, YouTube, Facebook, Twitter, Amazon, Sony PlayStation, GooglePlay și nu numai

Înainte de potop – Produs de Leonardo DiCaprio, Fisher Stevens, Brett Ratner și James Packer, cu Martin Scorsese ca producător executiv – caută să aducă în atenția publicului tema schimbărilor climatice înainte de alegerile prezidențiale din S.U.A.

Filmul a avut o expunere fără precedent, mai întâi având o lansare limitată în cinematografele din New York, Los Angeles și Londra, apoi făcându-și debutul pe televiziunea globală duminica trecută, 30 octombrie, pe National Geographic Channel, în 171 de țări și 45 de limbi. Filmul este, de asemenea, disponibil gratuit până pe 6 noiembrie pe un număr record de platforme digitale și streaming. Această distribuție globală face parte din angajamentul continuu al National Geographic de a aborda tema schimbărilor climatice.

ÎNAINTE DE POTOP a fost văzut până acum de peste 30 de milioane de privitori unici la nivel global, prin intermediul platformelor liniare, digitale și sociale, între care 16 milioane de privitori pe National Geographic Channel în S.U.A., Europa, Africa, Asia și America Latină, precum și mai bine de 7,2 milioane de privitori pe YouTube.

Pe lângă uriașa expunere globală, filmul a fost văzut de peste 50.000 de studenți în cadrul unor proiecții pe teritoriul S.U.A. și peste 1500 de cereri de proiecții private au venit din partea universităților, instituțiilor religioase și altor organizații.

Filmul a devenit popular și pe YouTube, Twitter și Facebook de la lansarea sa de duminică și continuă să stârnească conversații înflăcărate pe diverse platforme.

La National Geographic, credem în puterea povestirii de a schimba lumea și, prin expunerea neegalată și distribuția istorică a documentarului ÎNAINTE DE POTOP, am reușit deja 100% din ceea ce ne-am propus: să aducem acest film important și excepțional în atenția celui mai larg public cu putință, oferit privitorilor în toate modurile în care ei consumă media”, a afirmat Courteney Monroe, CEO National Geographic Global Networks. ”Sunt mai mult decât mândră că am reușit să aducem problema schimbărilor climatice în centrul conversațiilor globale, în special în S.U.A., înaintea alegerilor prezidențiale, și sper ca privitorii să fie inspirați să ia măsuri în felul lor.

Apreciat de critici ca fiind ”un candidat serios de Oscar” și ” <<Un adevăr incomod>> mai impresionant, modern, internațional și cu nume celebre în distribuție”, ÎNAINTE DE POTOP este disponibil gratuit pe un număr record de platforme, până pe 6 noiembrie.

Documentarul s-a aflat în selecția oficială de la Festivalul de Film de la Toronto, Festivalul de Film din Londra și Festivalul Internațional de Film din Hamptons. Recent, ÎNAINTE DE POTOP a fost proiectat la Casa Albă ca parte a evenimentului South by South Lawn, pe 3 octombrie, și la Națiunile Unite pe 20 octombrie, eveniment găzduit de Secretarul General al ONU Ban Ki-Moon, alături de Secretarul de Stat american John Kerry, cei doi participând și la o sesiune de întrebări. În plus, filmul a fost proiectat în aproape 200 de universități din Statele Unite și a fost difuzat sau urmează a fi difuzat în aproximativ 1000 de biserici și instituții religioase prin Interfaith Power and Light.

Așa cum s-a menționat anterior, National Geographic a colaborat cu Rock the Vote și theSkimm pentru a se asigura că toți cei care asistă la o proiecție a filmului ÎNAINTE DE POTOP în Statele Unite ale Americii se pot înregistra pentru a vota și că sunt informați asupra chestiunilor abordate.

ÎNAINTE DE POTOP prezintă o relatare captivantă despre efectele dramatice observate peste tot în lume și cauzate de schimbările climatice, dar și despre acțiunile pe care noi, ca indivizi și ca societate, le putem adopta pentru a preveni destrămarea catastrofică a vieții pe planetă. Menit ca un avertisment pentru alegătorii din Statele Unite de a vota lideri care dau prioritate politicilor privind schimbările climatice, filmul explică totodată soluțiile reale, practice care pot contribui la salvarea planetei. DiCaprio discută cu indivizi din diferite categorii sociale, din țări dezvoltate și în curs de dezvoltare, care ne împărtășesc viziuni pasionale și pragmatice despre ce trebuie făcut astăzi și în viitor pentru a transforma sistemele noastre economice și politice în instituții preocupate de mediu.

Între personalitățile intervievate în film se numără președintele Barack Obama, fostul președinte Bill Clinton, Secretarul de Stat John Kerry, Secretarul General al ONU Ban Ki-Moon și Papa Francisc, precum și cercetători eminenți ai NASA, ecologiști ai pădurilor, oameni de știință apreciați, lideri comunitari și activiști înflăcărați ce luptă să salveze lumea.

Trent Reznor & Atticus Ross, Gustavo Santaolalla și Mogwai au creat muzica pentru Înainte de potop. În calitate de coordonatori muzicali pentru prima oară, Reznor și Ross au lucrat în tandem cu Santaolalla și Mogwai pentru a compune o selecție de piese cu o viziune coerentă, rezultând o partitură și o bandă sonoră ce au fost lansate prin Lakeshore/Invada Records. Banda sonoră este în prezent disponibilă exclusiv pe Apple (smarturl.it/amtbam) și va fi disponibilă în toate magazinele digitale și serviciile de streaming din 28 octombrie. Versiunea vinil este disponibilă pentru precomandă pepe smarturl.it/BeforeTheFlood.

INFO

National Geographic Channel

www.natgeotv.com/ro

ULTIMELE ARTICOLE PUBLICATE:
afis

Festivalul folcloric internațional „Datini și obiceiuri de iarnă”

bazart-ii

BazART #2 @Cafeneaua Piata Unirii

fragmentar

Thrillerul psihologic ”Fragmentar” ajunge de vineri la Iași

afis-general

Iaşi, Capitala Renaşterii Naţionale. PROGRAM

Scrie un comentariu: