Iasi Business Days 2016

Macheta-Press-12x16-A

În perioada 29 – 30 iunie va avea loc Iași Business Days 2016 editie care reuneste peste 1000 de antreprenori si manageri din zona de est a Romaniei, dar si din zona transfrontaliera Chisinau, Ucraina . Evenimentul este dedicat în egală măsură antreprenorilor si managerilor cu experiență, dar si celor la început de drum. Evenimentul va avea loc la Congress Hall din cadrul Palas Iași.

Evenimentul este susținut de Raiffeisen Leasing, Fan Courier, EY Romania , Dedeman, Unicredit Bank, Rogalski Damaschin, Profit Point, Sophia Home Decoration, Regina Maria, Bonduelle, Zitec, Francize.ro, Autonom Rent-a-Car, Dallmayr, Aqua Carpatica, Heineken, Biroul de traduceri Champollion, Netlogiq, Bittnet, Easyhost, Galaxy Design, Polizu Manor, Agentia de Print, Grafoprint,, ș.a.

Partenerii media ai evenimentului sunt Europa FM, 9AM.ro, România Libera, Ordinea Zilei, Jurnalul de Afaceri, Business24.ro, Ziare.com, Business Cover, Transilvania Business, IQAds, Smark, Zelist Monitor, Softlead, Inspire, Garajul de PR, avocatnet.ro, Chic-Elite.ro, Academia Catavencu, FoodNews, Amaltea,   Ziarul de Iași, Evenimentul de Moldova, Suceava News, Iași Airport, 7est, Digi24 Iasi, Iasi4You, inoras.ro, Anis, Clustero, Gpec, Mass Media Consulting

Acțiunile Iasi Business Days – conferințe , workshop-uri, masterclass-uri, minitraining-uri,, expozitie de produse inovative si tehnologice, programe dedicate startup-urilor, matchmaking si generare de leadeuri, etc. compun rețeta unui eveniment de networking de cea mai înaltă clasă. Un ingredient esențial pentru cei care doresc să-și dezvolte afacerea la nivel național sau internațional și să găsească partenerii potriviți de discuții.

PROGRAM

Miercuri, 29 iunie 2016

08:00 – 09:00

Inregistrarea participantilor

08:50 – 11:00

CONFERINȚA 1 – Cele mai importante “tipping points” in tehnologie si impactul acestora in economie si societate

09:00 – 11:00

Mini training – Emergenetics, știința în colaborare și comunicareSala: Hotel International. Numar de locuri: 30. Nivel: Normal

Dezbatere – Dezvoltarea economică sustenabilă a regiunii
Sala: Mozart. Numar de locuri: 80. Nivel: Normal

10:00 – 11:00

Sesiune specială pentru studenți – Întâlnirea studenților cu Ministrul Comunicațiilor
Sala: Rossini. Numar de locuri: 350. Nivel: Normal

11:00 – 11:30: Pauza de cafea

11:25 – 13:30

CONFERINȚA 2 – Noua viziune pentru Educație: promovarea învățării sociale și emoționale prin intermediul tehnologiei
Sala: Chopin + Vivaldi. Numar de locuri: 1200. Nivel: Normal

11:30 – 13:30

Mini training – Arta delegării
Sala: Hotel International. Numar de locuri: 30. Nivel: Normal

Dezbatere – Viitorul pieței de IT și outsourcing în România
Sala: Mozart. Numar de locuri: 80. Nivel: Normal

Sesiune specială pentru studenți – Cum să-ți faci un plan de carieră?
Sala: Rossini. Numar de locuri: 350. Nivel: Normal

13:30 – 14:30: Pauza de masă

14:30 – 16:00

Workshop 1 – Trenduri de consum și comportament al consumatorului
Sala: Rossini. Numar de locuri: 350. Nivel: Normal

Workshop 2 – Data driven marketing
Sala: Verdi. Numar de locuri: 250. Nivel: Normal

Workshop 3 – Inteligența emoțională și comunicarea asertivă
Sala: Chopin. Numar de locuri: 300. Nivel: Normal

Sesiune speciala 1 – Dezvoltare personală
Sala: Vivaldi. Numar de locuri: 240. Nivel: Normal

MASTERCLASS 1 – Știi cât valorează compania ta?
Sala: Mozart. Numar de locuri: 120. Nivel: Avansat

Mini training – Activarea motivației optime
Sala: Hotel International. Numar de locuri: 30. Nivel: Avansat

Mini training – Managementul conflictelor
Sala: Hotel International. Numar de locuri: 30. Nivel: Avansat

16:00 – 16:30: Pauza de cafea

16:30  – 18:10

Workshop 4 – Promovare în mediul online și social media
Sala: Rossini. Numar de locuri: 350. Nivel: Normal

Workshop 5 – Motivarea și creșterea implicării echipei
Sala: Verdi. Numar de locuri: 250. Nivel: Normal

Workshop 6 – Negocierea cu clienți dificili
Sala: Chopin. Numar de locuri: 300. Nivel: Normal

Sesiune speciala 2 – Arta fericirii
Sala: Vivaldi. Numar de locuri: 240. Nivel: Normal

MASTERCLASS 2 – Plusvaloare și inovație prin intraprenoriat
Sala: Mozart. Numar de locuri: 120. Nivel: Avansat

Mini training – Blue Ocean Strategy
Sala: Hotel International. Numar de locuri: 30. Nivel: Avansat

Mini training – Metoda Konmari de organizare a spatiului de lucru
Sala: Hotel International. Numar de locuri: 30. Nivel: Avansat

18:10 – 18:30: Pauza de cafea

18:30 – 20:10

Workshop 7 – Drumul optim de la prospect la client loial
Sala: Rossini. Numar de locuri: 350. Nivel: Normal

Workshop 8 – Atragerea talentelor în echipă
Sala: Verdi. Numar de locuri: 250. Nivel: Normal

Workshop 9 – 10 idei de afaceri testate
Sala: Chopin. Numar de locuri: 300. Nivel: Normal

Sesiune speciala 3 – Arta echilibrului
Sala: Vivaldi. Numar de locuri: 240. Nivel: Normal

Mini training – Managementul performanței în organizație
Sala: Hotel International. Numar de locuri: 30. Nivel: Normal

Mini training – Secretele unei campanii Google Adwords de succes
Sala: Hotel International. Numar de locuri: 30. Nivel: Normal

Networking – Arta în stabilirea de conexiuni de business
Sala: Mozart. Numar de locuri: 120. Nivel: Normal

20:10 – 21:00: Degustare de vinuri celebre sustinuta de Casa de Vinuri Cotnari si prezentare speciala de moda

21:00 – 23:00: Seară specială de VIP Networking

Joi, 30 iunie 2016

08:00 – 09:00:

Înregistrarea Participanților

08:50 – 11:00

CONFERINȚA 3 – Disrupting unemployment
Sala: Chopin + Vivaldi. Numar de locuri: 1200. Nivel: Normal

09:00 – 11:00

Dezbatere – Fiscalitatea în România de la teorie la practică
Sala: Mozart. Numar de locuri: 80. Nivel: Normal

Mini training – Tehnici de organizare și managementul timpului
Sala: Hotel International. Numar de locuri: 30. Nivel: Normal

10:00 – 11:00

Sesiune specială pentru studenți – Întâlnirea studenților cu Ministrul Muncii
Sala: Rossini. Numar de locuri: 350. Nivel: Normal

11:00 – 11:30: Pauza de cafea

11:25 – 13:30

CONFERINȚA 4 – De ce este importantă inovația socială în business?Sala: Chopin + Vivaldi. Numar de locuri: 1200. Nivel: Normal

11:30 – 13:30

Dezbatere – Viitorul pieței muncii în România
Sala: Mozart. Numar de locuri: 80. Nivel: Normal

Sesiune specială pentru studenți – Este antreprenoriatul o alternativă la terminarea facultății?
Sala: Rossini. Numar de locuri: 350. Nivel: Normal

Mini training – Tool-uri strategice – Simulator de business
Sala: Hotel International. Numar de locuri: 30. Nivel: Normal

13:30 – 14:30: Pauza de masă

14:30 – 16:00

Mini training – Cum să derulezi o campanie de impact pe Facebook?
Sala: Hotel International. Numar de locuri: 30. Nivel: Avansat

Workshop 10 – Creșterea afacerii prin creșterea numărului de clienți și al vânzărilor
Sala: Rossini. Numar de locuri: 350. Nivel: Normal

Workshop 11 – Cele mai bune metode de finanțare ale afacerii
Sala: Verdi. Numar de locuri: 250. Nivel: Normal

Workshop 12 – Strategii eficiente de comunicare și activare a brandului
Sala: Chopin. Numar de locuri: 300. Nivel: Normal

Sesiune speciala 4 – Leadership și arta interacțiunii cu alții
Sala: Vivaldi. Numar de locuri: 240. Nivel: Normal

MASTERCLASS 3 – Marketingul produselor și serviciilor din tehnologie
Sala: Mozart. Numar de locuri: 120. Nivel: Avansat

Mini training – Further&Beyoud Growth your business.
Sala: Hotel International. Numar de locuri: 30. Nivel: Avansat

16:00 – 16:30: Pauza de cafea

16:30 – 18:10

Workshop 13 – Content marketing
Sala: Rossini.Numar de locuri: 350. Nivel: Normal

Workshop 14 – Creșterea productivității în echipă
Sala: Verdi. Numar de locuri: 250. Nivel: Normal

Workshop 15 – Managementul momentelor cheie în dezvoltarea afacerii
Sala: Chopin. Numar de locuri: 300. Nivel: Normal

Sesiune speciala 5 – Educație și implicare socială
Sala: Vivaldi. Numar de locuri: 240. Nivel: Normal

MASTERCLASS 4 – Managementul competențelor și a calificărilor
Sala: Mozart. Numar de locuri: 120. Nivel: Avansat

Mini training – Formarea unei echipe de super-vânzători
Sala: Hotel International. Numar de locuri: 30. Nivel: Avansat

Mini training – Legile afacerilor
Sala: Hotel International. Numar de locuri: 30. Nivel: Avansat

18:10 – 18:30: Pauza de cafea

18:30 – 20:10

Workshop 16 – Cultura serviciilor excelente
Sala: Rossini. Numar de locuri: 350. Nivel: Normal

Workshop 17 – Antrenarea atenției și a capacității de concentrare
Sala: Verdi. Numar de locuri: 250. Nivel: Normal

Mini Training – Dezvoltarea lanțului de valoare
Sala: Hotel International. Numar de locuri: 30. Nivel: Normal

Sesiune speciala 6 – Arta comunicării
Sala: Vivaldi. Numar de locuri: 240. Nivel: Normal

Workshop 18 – Educație financiară
Sala: Chopin. Numar de locuri: 300. Nivel: Normal

Networking – Arta generării de oportunități
Sala: Mozart. Numar de locuri: 120. Nivel: Normal

Mini training – Comunicare vizuală: imagine și inspirație
Sala: Hotel International. Numar de locuri: 30. Nivel: Normal

20:10 – 21:00: Cocktail și Tombola. Sala: Vivaldi. Numar de locuri: 500

21:00 – 23:00: Seară specială de VIP Networking

 

Business Days este o platformă de informare, educațională și de business  networking dedicată antreprenorilor și managerilor din România, al cărei scop este acela de a crea o cultură antreprenorială sănătoasă și durabilă. Evenimentele Business Days sunt organizate de peste 6 ani de zile și strâng la fiecare ediție peste 1.000 de participanți. Iasi Business Days este ediția cu numărul 23 din seria de evenimente de succes, considerate de speakeri, parteneri și participanți, drept cel mai mare, de impact și relevant eveniment de business din România.

INFO

www.facebook.com/BusinessDays

www.businessdays.ro

twitter.com/businessdaysro

PE ACEEASI TEMA:

Tax & Finance Forum Iasi

Iasi Businesss Days 2017

StartUp Day la Iasi

Conferința de resurse umane, „HR Business Strategist”, pentru prima dată la Iași

ULTIMELE ARTICOLE PUBLICATE:

Magazinul iSTYLE – Apple Premium Reseller se deschide la Iasi

Workshop de initiere in blockprinting la Hubrica

Turneul national 10Magic ajunge si la Iasi

Cerneala si celuloid: ”Infanteria stelara”, în regia lui Paul Verhoeven

Scrie un comentariu: