HR Summit Iași: Lungul drum de la specialist la strateg în resurse umane

hr-summit-iasi-_-520x200-px

Informația și comunicarea fac din perioada pe care o traversam, iar cantitatea și accesul la informație au schimbat dinamica în comunicare. De la unul catre mulți, informația se transmite acum de la mulți către mulți datorită inter-conectivității. Impactul acestei ”ere sociale” se propagă atât asupra relațiilor personale cât și a celor de muncă, influențând activitatea noastră zilnică.

Toate procesele, proiectele și deciziile au loc cu oameni, prin oameni și pentru oameni. De modul în care colaboreaza oamenii într-o organizație depinde succesul acesteia. Cei care lucrează în departamentul de resurse umane trebuie să cunoască atât oamenii cât și procesele.

Departamentul HR a depașit de ceva timp rolul ”tranzacțional” (funcțiile clasice: recrutare, retribuire și beneficii, relații de muncă și training) și a trecut la rolul ”transformațional”: concentrarea pe modalitațile de dezvoltare prin alinierea obiectivelor tuturor departamentelor cu obiectivele generale ale companiei, dezvoltarea liderilor și susținerea actelor de leadership, dezvoltarea echipelor, colaborarea inter- și intradepartamentală, managementul performanței și îmbunătățirea comunicării și a calității fluxului de informații.

Pe 23-24 octombrie, la HR Summit Iași, Antoneta Gales (direcor Solas) va discuta alături de participanții acestei ediții despre lungul drum pe care trebuie să îl parcurgă un specialist de resurse umane pentru a deveni un adevarat strateg.

Antoneta deține o experiență îndelungată în dezvoltarea oamenilor, care a început în urma cu 20 de ani în recrutare și training și a continuat cu activitatea de consultanță în cadrul unui proiect al Bancii Mondiale, de modernizare a serviciilor de ocupare din România. Din anul 2000 a fost partenerul strategic al consiliului de adminstrație Selgros Cash&Carry România, din postura de director de resurse umane, până în septembrie 2014. În prezent ea actionează ca și consultant extern pentru retailer-ul german, devenind totodată co-fondator al Sonas, companie care are ca misiune creșterea capacității oamenilor de a fi mai fericiți.

Aceasta consideră  ”că succesul unei organizații poate fi influențat de acțiunile departamentului de HR, pentru că modul în care organizația în întregul ei corespunde în piața dorințelor și așteptărilor clienților și partenerilor este și meritul departamentului de HR. Sau vina acestuia, în caz contrar.

Pentru un strateg în HR, competența se află la intersecția a trei cercuri: cunoștințele care fac din acesta un expert, abilitățile care îl transformă în agent al schimbării și atitudinea de lider care înseamnă curaj, încredere, onestitate și discenamant. Este important să cunoaștem contextul macro- și microeconomic, piața concurențială, tendințele și potențialul din domeniul în care activează compania pentru care lucrăm. Toate acestea ne permit să integrăm strategia de business în strategia de dezvoltare a oamenilor din organizație și să participăm activ la schimbare.”

Vino pe 23-24 octombrie la HR Summit Iași, cel mai important eveniment regional din România dedicat soluțiilor de HR&Management, să afli cele mai noi tendințe care îți pot dezvolta organizația. Mai multe detalii despre agenda și speakerii acestei ediții găsiți pe www.iasi.hrsummit.ro

Libero Events este o agenție de evenimente B2B și B2C având în portofoliu manifestări în domenii ca: turism, home&deco, comerț online, medical și evenimente dedicate antreprenoriatului.  Organizam târguri și expoziții: Touristica, Deco Show, BookShow, conferințe: The Woman, HR Summit, Tecomm, MarkDay, Software Arcitecture Day, workshopuri și seminarii.

INFO

HR Summit Iasi

Congress Hall  Palas, Iasi

www.iasi.hrsummit.ro

ULTIMELE ARTICOLE PUBLICATE:

Lansare de carte la Muzeul Unirii: “Ochiul cuvântului. Minipoeme în stil haiku”, de Georgeta Tudora

Ateliere de gatit creativ cu Masterchef Elena Padurariu

„Bancherul diavolului. Cum am distrus secretul bancar elvețian” se lanseaza la Iasi

Charity Quiz Night @Times

Scrie un comentariu: