Tendintele din advertising, digital si mobile vor fi prezentate la Future of Media

future-of-media-2014-coverMediul digital se schimba intr-un ritm accelerat, tehnologia avanseaza pe zi ce trece si patrunde treptat in toate activitatile zilnice. Companiile si utilizatorii trebuie sa fie la curent cu noile tendinte si platforme pentru a creste eficienta si a raspunde tuturor asteptarilor.

Future of Media revine cu o noua editie pe 9 decembrie 2014, evenimentul va avea loc la Howard Johnson si isi proune sa prezinte tendintele si oportunitatile din media si advertising pentru anul 2015. Evensys impreuna cu Vodafone si Bitdefender aduc in prim plan idei inovatoare din media, advertising si mobile.

Future of Media promite o editie complexa si interactiva, unde participantii vor avea ocazia sa fie conectati la pulsul noutatilor din tehnologie si comunicatii si vor vedea care sunt cele mai utile instrumente media si care va fi viitorul platformelor mobile.

Future of Media va reuni specialisti din media, telecom, tehnologie, advertising, marketing, precum si jurnalisti si bloggeri tech. Evenimentul este organizat de Evensys in colaborare cu Vodafone si Bitdefender, partenerii principali al evenimentului.

LIVE


 

 

future of media 2014

Lucian, colegul nostru de la IasiFun, va participa la acest eveniment
și va publica live imagini pe pagina de Facebook IasiFun.

Ce vei afla

  • Cum poti oferi audientei experiente inedite
  • Care sunt noile platforme media
  • Cele mai inovatoare si creative campanii
  • Ultimele tendinte din industrie
  • Noi oportunitati in diferite sectoare de activitate
  • Cum se creeaza campanii de impact
  • Cum influenteaza media domeniul comunicarii

PROGRAM

Programul detaliat poate fi găsit aici.

VORBITORI

  • DRAGOS STANCA, Managing Partner, ThinkDigital Romania
  • BOGDAN “BOB” BOTEZATU, Senior E-Threat Analyst, Bitdefender
  • CRISTIAN URSEA, Digital Enthusiast, Spoon Media
  • CLAUDIA CHIRILESCU, Director General, Spoon Media
  • CLAUDIU VRINCEANU, Redactor Sef, Wall-Street.ro
  • RAZVAN CAPANESCU, Chief Creative Officer, Leo Burnett Group
  • ILYAN, Creative Director, Ilyan.com
  • MIHAI GONGU, Creative Director, GMP Advertising
  • CRISTIAN MANAFU, Managing Partner, Evensys

Mai multe detalii despre aceștia găsești aici.

ÎNSCRIERI

Cei care isi doresc sa participe la eveniment vor beneficia de mai multe modalitati de inscriere. Bloggerii sau reprezentantii media se pot acredita la intregul eveniment. iar cei din companiile de comunicare, advertising sau media planning isi pot asigura un loc pe baza unei taxe de participare de 45 euro + TVA.

INFO

Mai multe detalii sunt disponibile pe site-ul oficial: http://futureofmedia.ro/2014/.

PE ACEEASI TEMA:

Un speaker italian celebru vine la IMWorld 2017 să explice cum în advertising, umorul vinde mai bine decât sexul

Deschiderea Fab Lab Iasi- platformă independentă adresată comunității tehnice din Iași

ULTIMELE ARTICOLE PUBLICATE:

Miss Universe Romania, pe ultima sută de metri în cursa pentru titlu

Concursul-Festival International ”Grand Competition” Editia a ”II”-a

Cerneală și celuloid: „Victor Frankenstein”

Specialitati japoneze sau preparate rusesti?

Scrie un comentariu: