Flying Blue te premiaza cu 2500 Mile bonus sau vouchere de reducere de 50 euro

AIR FRANCE KLM lanseaza o aplicatie dedicata programului de fidelitate Flying Blue si ii premiaza cu mile bonus si vouchere de reducere pe utilizatorii de Facebook care au calatorit in strainatate, in anul 2013. Aplicatia reprezinta o modalitate de a aprecia loialitatea membrilor Flying Blue, programul de fidelitate lider in Europa in 2014, cu peste 21 de milioane de membri.

Despre Aplicatia Flying Blue

In perioada 6-31 august 2014, Air France si KLM ii invita pe utilizatorii de Facebook sa participe la campania „Viata este mai dulce cu Flying Blue” si sa isi scaneze profilurile prin intermediul unei aplicatii speciale, ce poate fi accesata la adresa:  apps.facebook.com/flyingbluero/

Utilizatorii pot sa isi selecteze 5 locuri unde au facut check-in pe Facebook in 2013 pentru a crea un videoclip cu cele mai frumoase fotografii realizate in excursiile de anul trecut, acesta putand fi distribuit mai departe prietenilor. Fiecare utilizator care genereaza un videoclip este eligibil pentru a castiga un premiu, in functie de statutul de membru Flying Blue:

  • Non membrii Flying Blue care au instalat aplicatia Facebook, au avut check-in-uri eligibile in 2013 (în afara tarii lor de resedinta)  si au generat un video, vor putea primi 2000 Mile bonus. Cei care il distribuie mai departe prietenilor de pe Facebook, vor primi un bonus de 500 Mile.
  • Non membrii Flying Blue care au instalat aplicatia Facebook dar care nu au avut niciun check-in pe Facebook in 2013 pot castiga 500 de Mile Bonus.

In ambele cazuri, conditia este sa adere la programul Flying Blue pana pe 31 august si sa rezerve cel putin un zbor operat de AIR FRANCE, KLM sau Tarom pana la sfarsitul anului 2014.

  • Membrii Flying Blue care au instalat aplicatia Facebook, au avut check-in-uri eligibile în 2013 (in afara tarii lor de resedinta) si au generat un video vor fi eligibili pentru a primi un voucher de 50 EUR pentru zborurile inter-continentale.

Aplicatia a fost realizata de catre agentia digitala CarnationGroup – part of POSSIBLE.

Despre Flying Blue: Flying Blue este programul de fidelitate lider in Europa, cu 31 de companii aeriene membre, peste 100 de alti parteneri si cu peste 21 de milioane de inscrisi. Cu cat calatoresc mai mult, cu atat beneficiile membrilor cresc, clientii putand astfel sa se bucure de servicii create special pentru a le face calatoria mai placuta.

De fiecare data cand un client isi face o rezervare laAIR FRANCE,KLM siTarom, sau la oricare dintre companiile aeriene partenere, castiga Mile Flying Blue. Tot ce trebuie sa faca este sa mentioneze numarul Flying Blue atunci cand rezerva un bilet sau cand beneficiaza de serviciile unuia dintre partenerii AIR FRANCE, KLM si Tarom.

Flying Blue a fost premiat la Freddie Awards, cea mai prestigioasa ceremonie dedicata programelor de loialitate. A castigat patrupremiipentru regiunea  Europa-Africa, printre care si „Cel mai bun program al anului” in domeniul transportului aerian. Titlurile au fost oferite in urma votului a peste 3 milioane de persoane. Acest lucru demonstreaza inca o data eforturile facute de Flying Blue de a-si asculta intotdeauna membrii.

Inscrierea in Flying Blue este complet gratuita.

INFO

www.flyingblue.com

ULTIMELE ARTICOLE PUBLICATE:

Revelion la Cafenea

Western Style @Legend

Meniuri apetisante si muzica buna @Bellaria Hotel

This party is for you @Tribeca

Scrie un comentariu: