”Discover the Mania in RO+MANIA” la ICR Paris

„Discover the mania in RO+MANIA

Institutul Cultural Roman din Paris organizeaza expozitia de printuri publicitare „Discover the Mania in RO+MANIA” si masa rotunda „Branding Romania – campanii de publicitate cu componenta de imagine pentru Romania”, joi 26 iunie.

ICR Paris invita artisti si specialisti din comunicare si media în jurul tematicii brandului de tara. Cine ce face pentru imaginea de tara a Romaniei ? Care sunt campaniile de publicitate existente ? Ce aport poate avea lumea publicitatii în crearea unei strategii de imagine pentru Romania ? La aceste întrebari vor raspunde, într-o prima etapa, tanarul graphic designer Ioana Negulescu (The Happyholic), prin intermediul proiectului „Discover the mania in RO+MANIA”; iar într-o a doua etapa, invitatii mesei rotunde.

DESPRE PROIECT | Discover the mania in RO+MANIA
Expozitia „Discover the mania in RO+MANIA” este un proiect de grafica publicitara semnat The Happyholic, a.k.a Ioana Negulescu. Este primul proiect de acest fel care sa fie realizat de un singur designer, si nu de o agentie de publicitate. Expozitia este compusa din douazeci de printuri publicitare, gandite ca o campanie de imagine pentru Romania, destinata unui public tinta format din tineri europeni între 18 si 35 de ani, leaderi de opinie, trend-setteri. Toate materialele de comunicare ale campaniei incita publicul sa descopere o Romanie eclectica, neasteptata, diversa, care nu lasa indiferent. Discover the Mania.

DESPRE MASA ROTUNDa | Branding Romania – campanii de publicitate cu componenta de imagine pentru Romania
Vernisajul expozitiei va fi însotit de masa rotunda „Branding Romania”. Specialisti în comunicare si media vor dezbate despre rolul si valoarea adaugata a mediului publicitar în constituirea unei strategii de imagine pentru Romania, atat pe plan national, cat si international. ICR Paris îi invita pe Nick Baum (VP Europa TBWA\Worldwide), Mihai Gongu (Creative director GMP Advertising), Yvette Larsson (fondatoare The Bucharest Lounge), Ioana Mihai (editor IQads) si Ioana Negulescu (The Happyholic) pentru a anima aceasta masa rotunda. Publicul va putea asista si la o prezentare a campaniei „Why don’t you come over”, demarata de agentia GMP Advertising pentru Gandul, si nominalizata pentru doua premii în cadrul Festivalului international de la Cannes. Dezbaterea se va încheia printr-o discutie cu sala.

The Happyholic, a.k.a Ioana Negulescu

Institutul Cultural Roman din Paris poarta toata efervescenta culturii romane în Franta. ICR Paris promoveaza cultura romana contemporana, în vederea îmbogatirii relatiilor culturale istorice dintre Franta si Romania. Institutul organizeaza evenimente culturale, precum si cursuri de limba si civilizatie romana, si dispune de singura biblioteca de carte romana din Paris.

ICR Paris face parte dintr-o retea de 18 institute culturale romane în strainatate. Este membru FICEP (Forum des Instituts Culturels Etrangers de Paris) si EUNIC (European Union National Cultural Institutes).

INFO

www.institut-roumain.org

ULTIMELE ARTICOLE PUBLICATE:

DEGEȚICA | Teatrul Luceafarul Iasi

Mireasa mortului | Cinema Ateneu

Inimă de foc: Neînfricata | Cinema Ateneu

Downton Abbey: O nouă eră | Cinema Ateneu

Scrie un comentariu: