PRIME Iasi organizează si în această primavară proiectul ATELIERE, constituit din trei workshop-uri ce se desfăsoară simultan, sustinute de specialisti din domeniu. Cea de-a VI -a editie aduce în atentia studentilor pasionati de Relatii Publice si Publicitate domeniul copywriting-ului.
Tema proiectului – Copywriting: meserie sau talent? le va oferi studentilor posibilitatea să-si completeze experienta scrierii de texte publicitare si să afle cât mai multe despre posibilitătile de manifestare a abilitătilor înnăscute. Totodată, domeniul incitant, încă neexplorat, va constitui contextul favorabil al desfăsurării unor workshop-uri eficiente, cu o parte teoretică si una practică. Cele 3 workshop-uri vor începe la ora 10:00, duminica, 6 aprilie și se vor desfășura în corpul R al Facultatii de Comunicare si Relatii publice.
Participantii vor simula, asadar, munca unui copywriter si vor afla ce anume presupune aceasta, care sunt calitătile ce îl pot face un profesionist. Speakerii acestei editii Stefan Negoită, Raluca Gavrilescu si Oana Filip le vor oferi studentilor sansa de a afla cât mai multe despre copywriting si posibilitatea de a exersa un talent, de a acumula unele cunostiinte teoretice pentru a deveni un adevărat profesionist în acest domeniu.
ATELIEREle de anul acesta sunt:
- „Cum anume se prepară un nume si ingredientele secrete ale unui copywriter de succes” susţinut de Raluca Gavrilescu
- „Nume si creativitate. Cum să construiesti o poveste în jurul unui brand” susţinut de Stefan Negoită
- „Creative writing, cât de rosu e firul rosu” susţinut de Oana Filip
Nota: *Ştefan Negoiţă preferă ca toţi cei înscrişi la workshop-ul susţinut de acesta să aibă laptop sau tabletă.
INSCRIERE
Studentii pasionati de copywriting sunt asteptati, odată cu începerea înscrierilor, să completeze formularul de pe pagina oficială a proiectului. În cadrul fiecărui workshop există un loc gratuit în urma acceptării provocării lansate de PRIME Iasi. Taxa de inscriere este de 15 lei.
Mizăm pe creativitatea participantilor pentru conceperea unui slogan în cadrul unei campanii de lansare a unui produs inexistent pe piată, berea la plic. Acest exercitiu, dincolo de beneficiul direct, va fi un prim pas către provocările acestei editii. Până la urmă, o să vorbim despre lumea fascinantă a copywriting-ului.
INFO
Asociaţia Studenţească PRIME Iaşi
E-mail: asociatiaprimeiasi@gmail.com