Design The illy Can – ediția II-a

design-illy-can

După succesul înregistrat la prima ediție, Design the illy can, concursul organizat de illycaffè cu scopul de a încuraja tinerii artisti români să-si exprime talentul într-un mod mai puțin convențional, continuă! 20.000 de cutii illy îmbrăcate în design-ul și cu numele unui tânăr artist român vor fi rezultatul acestui nou experiment creativ. Proiectul se adresează tuturor celor pasionați de design, cu sau fără diplomă în domeniu.

Alege să fii tu artistul care va semna 20.000 de cutii de cafea illy ce vor fi distribuite pe rafturi în 2017, în toată țara!

Pe lângă acest premiu și șansa de a participa la cursul Disruptive Market Innovation through Design, organizat de Royal College of Arts UK în vara anului 2017, adevăratul câștig constă în faptul că numele tău se va alătura personalităților din arta contemporană care au au decorat, de-a lungul anilor, cutiile illy art collection: James Rosenquist, Michael Lin, Michelangelo Pistoletto, Tobias Rehberger, Sebastião Salgado, Liu Wei și Gillo Dorfles.

Începând cu anul 1992, ceștile illy au fost suportul artiștilor, lucrările rezultate fiind obiectul mult apreciatelor ediții speciale illy art collection. În 2006, illy a oferit iubitorilor de cafea acces la obiecte de artă valoroasă printr-un nou suport reprezentat de cutia de cafea illy. Forma circulară a cutiei a inspirat concepte interesante care au explorat infinite posibilități de exprimare a imaginației. De două decenii, cafeaua și arta au un punct de intalnire, iar acela se numește illy art collection. Acum, illycaffè importă aceleași principii pe plaiurile românești.

INSCRIERE

Ilustrează ideea ta pentru noul ambalaj illy și înscrie-o în concurs în perioada 21 octombrie – 11 decembrie 2016, conform regulamentului oficial, si trimite mesaj pe designtheillycan@probrands.ro care să contină următoarele date: nume, prenume, data nașterii, număr de telefon, adresă de email și proiectul propus. Data limită pentru trimiterea proiectelor este 11 decembrie 2016, orele 23:59:59

Fiecare inscriere trebuie sa îndeplineasca următoarele condiții pentru a fi luată în considerare de către comisie:

  • să conțină datele de identificare (nume, prenume, data nașterii, număr de telefon, adresă de email);
  • să fie însoțită de cel puțin un proiect pentru cutia de cafea illy cu dimensiunile de 260x127mm (lucrarea, a cărei poză va fi trimisă pe email, va respecta dimensiunile menționate în regulamentul concursului.)

Proiectele vor fi atașate e-mail-ului în format jpeg, iar dimensiunea maximă a unui e-mail de înscriere trebuie să fie de maxim 5 MB. Fiecare e-mail de înscriere trebuie să conțină obligatoriu cel puțin un model propus pentru cutia de cafea illy. Poți înscrie un număr de maxim 3 propuneri de proiecte în concurs, participarea la concurs fiind gratuită. Pentru a înscrie o lucrare în competiție, este obligatoriu să fii deținătorul drepturilor intelectuale și de proprietate a acesteia.

Ne rezervăm dreptul să eliminăm din concurs lucrările care se dovedesc ilegale, imorale, sau plagiate, în urma unor sesizări, primite în orice moment, înainte de data de 11 decembrie 2016. Sesizările privind lucrările care nu respectă regulamentul pot fi trimise pe adresa de e-mail designtheillycan@probrands.ro, identificate printr-un link cu trimitere spre creația sesizată și un link către creația originală.

PREMII

Lucrările înscrise în competiție care respectă regulamentul, vor fi publicate pe pagina www.probrands.ro. Evaluarea lucrărilor va fi făcută de către un juriu format din profesioniști în domeniu. Odată încheiată competiția, juriul va delibera pâna la data de 27 ianuarie 2017, iar lucrările câștigătoare vor fi publicate pe site-ul www.probrands.ro. Marele căștigător a cărui lucrare va ocupa Locul I la încheierea competiției, va fi premiat cu:

  • șansa unică de a-și avea proiectul și numele său afișate pe ambalajul a 20.000 de cutii de cafea illy distribuite în România;
  • acces la cursul Disruptive Market Innovation through Design*, organizat de Royal College of Arts UK în vara anului 2017 (dată estimată de participare: iulie 2017).

De asemenea, designul câștigător va fi expus în cadrul unei expoziții organizate de illycaffè în România, la finalul proiectului. Locurile II (4 lucrări selectate) și III (10 lucrări selectate) vor fi premiate cu produse illycaffè, cât și cu un loc în expoziția finală ce va conține cele mai bune 20 de lucrări înscrise în competiție.

* Cursul Disruptive Market Innovation through Design se desfășoară pe parcursul a patru zile și explorează un nou mod de gândire, care poate conduce la inovație. Modulul este împărțit în două etape distincte: o prima fază în care participanții vor fi invitați să recreeze un produs și o a doua etapă cu o abordare revoluționară, în care îl vor regândi de la zero. Cursul oferă o pregătire solidă pentru a răspunde nevoilor actuale din piață, acces la manageri și antreprenori în domeniu, echipe de cercetare și dezvoltare, dar și la o interacțiune constantă cu pasionații de design din diferite colțuri ale lumii. Modulul stimulează creativitatea, provocând participanții să gândească mereu idei noi de reinventare a unui produs prin design.

INFO

www.probrands.ro

PE ACEEASI TEMA:
gradina-botanica-logo

1000 de lei pentru cea mai buna eticheta de vin. Concurs adresat studentilor ieseni

ULTIMELE ARTICOLE PUBLICATE:
suie-paparude

Suie Paparude LIVE @Underground Pub

pantoful-preferat

Mos Nicolae iti aduce #pantofulpreferat!

lollipop

Lollipop Party @Times

scrisori-calatoare-iasi

”Scrisori calatoare” ajunge si la Iasi

Scrie un comentariu: