În data de 5 septembrie 2014, Daniel Matei organizează la Iasi cursul de marketing online dedicat antreprenorilor si managerilor de IMM-uri din regiunea de Nord-Est (județele Iasi, Bacău, Suceava, Neamț, Botosani si Vaslui). Cursul va avea loc de la 9.00 la 18.00, la Hotel Unirea din Iasi.
“Am cunoscut în ultimii ani antreprenori, manageri de afaceri mici si mijlocii care se luptă să atragă clienți pentru afacerile lor. Mulți dintre ei nu au timp să se pună la curent cu ultimele informații din domeniu, iar la sfârsitul lunii nu au rezultatele sperate. Pentru ei am dezvoltat acest curs practic de o zi ce oferă atât o imagine de ansamblu asupra unei strategii coerente de promovare online cât si tactici concrete ce îi vor ajuta să obțină rezultatele dorite pentru afacerile lor.” a declarat Daniel Matei, organizatorul cursului.
Ce vor învăța participanții la acest curs de marketing online?
- să facă o analiză a situației curente a prezenței online pe care afacerea lor o are
- cum să îsi seteze corect obiectivele campaniilor de marketing online
- ce informații trebuie să conțină website-ul unei companii?
- cum să planifice un mix eficient între social media, SEO, reclame cu plata la click, bannere online, e-mail marketing
- să elaboreze strategia de social media si să dezvolte un calendar editorial pentru rețelele sociale
- cum să seteze campanii de Facebook Ads si Google Ads
- sfaturi practice pentru promovarea prin newsletter
- să evalueze rezultatele campaniilor si să optimizeze în consecință
INSCRIERE
Costul acestui curs este de 100 euro* (nu se adaugă TVA) * include materialele de curs, pauzele de cafea si prânz. Participanții care se înscriu până pe 20 august beneficiază de o reducere de 20%. Detalii despre curs si înregistrările sunt disponibile pe pagina de internet a cursului matei.biz/curs-marketing-online-iasi/
Despre organizator: Daniel Matei este un marketer online cu experiență de vânzări care utilizează cunostințele acumulate până acum pentru a ajuta afaceri precum a ta să îsi seteze corect obiectivele de comunicare, promovare si vânzare online. Printre brandurile cu care a lucrat până acum se numără Impact Hub Bucharest, Ateliere Fără Frontiere, Biciclop, Impact Hub Global, roPot, FM Logistic si Gebruder Weiss.