Icar Tours în parteneriat cu Centrul de Informare Turistică si Asociatia Patronală a Turismului Iesean organizează curs de Ghid de turism intern (local) certificat de Consiliul National de Formare Profesională a Adultilor.
Durata: 7 zile (sâmbăta si duminica), program de studiu: 09:00-18:00 (8 ore/zi) cu o pauză de o oră pentru prânz: 12:00-13:00; 1 zi pentru examenul scris. Cursul va avea loc în luna octombrie 2013. Data începerii va fi anuntată la sfârsitul lunii septembrie.
DESPRE
Cursul se desfăsoară pe parcursul a 56 de ore de curs si este compus din 20 ore practică si 36 ore teorie. În urma absolvirii cursului se obtine calificarea de Ghid de turism intern (local), atestată prin diplomă recunoscută de către Consiliul National de Formare Profesională a Adultilor. Evaluarea va consta în 2 probe: proiect practică si testare finală (test grilă). Cursul este astfel structurat încât absolventii acestuia să detină cunostintele de bază necesare unui ghid turistic. Lectori: Florin BĂRHĂLESCU – Specialist Turism, Paula ARTENIE – Specialist Turism, Viorel JUJU – Expert contabil.
Tarif: 1.500 RON + TVA 24%. Se va achita un avans de 50% la înscriere. Restul de plată se va achita cel târziu cu 10 zile după începerea cursului. Tariful reprezintă: Suportul de curs; Asistenta formatorilor Icar Tours; Sesiunea de examinare. Reduceri: Membrii Asociatiei Patronale a Turismului Iesean si membrii ANAT beneficiază de reduceri de 10% din tariful cursului.
Important:
- Limba de predare: română;
- Suportul de curs în limba română;
- Certificatul de Absolvire dovedeste promovarea examenului (ambele probe), acest document beneficiind de recunoastere natională;
- Absolventii cursului au dreptul să utilizeze titulatura Ghid de turism intern (local).
INSCRIERE
Pregătirea necesară pentru înscrierea la curs: absolvent de liceu (diplomă bacalaureat).
- completati Formularul de înscriere;
- trimiteti CV-ul si o copie a ordinului de plată cu suma achitată la adresa: icar@icar.ro sau prin fax la numărul: 0232/ 276.960;
- cererea de înscriere este conditionată de plata avansului de 50%.
După completarea formularului de înscriere veti fi contactat în vederea alcătuirii dosarului de înscriere. Actele necesare pentru dosar sunt: Cerere de înscriere (formular tip disponibil la Icar Tours); Copie după actul de identitate; Certificat de nastere; Certificat de căsătorie (unde este cazul); Copie după ultima diplomă de studii (liceale, universitare / postliceale, postuniversitare); Chestionarul initial; Adeverintă medicală de la medicul de familie; Dovada plătii avansului de 50%.
Te poti înscrie până pe data de 15 septembrie 2013.
INFO
Mai multe informatii la 0232/216.319
Asociaţia S.T.E.P. in Tourism în parteneriat cu Centrul de Informare Turistică Iasi demareaza un proiect de crestere a nivelului de instruire a personalului care lucreaza in domeniu. Pentru inceput, oferta educationala cuprinde specializarea Manager in Activitatea de Turism.
Informatii despre acestea gasiti pe internet aici.
Pe parcurs, lista oportunitatilor de instruire va fi dezvoltata, astfel incat sa raspunda necesitatilor aparute de schimbarea cadrului legislativ, cu referire precisa la noile norme metodologice pentru functionarea hotelurilor si agentiilor de turism.