Comedia romaneasca „Domestic”, la Iasi din luna mai

Poster oficial Domestic

Din luna mai, comedia lui  Adrian Sitaru, „Domestic”, le va raspunde curiosilor la intrebarea „Ce gust are dragostea preparata la cuptor?”. Al treilea lungmetraj al lui Adrian Sitaru vorbeste despre un fel de Arca a lui Noe pe verticala, asezata pe etajele unui bloc in care vecinii si animalele lor dezvolta legaturi complicate care, de cele mai multe ori, sfarsesc fie in suc propriu, fie in sange.

Posterul pentru Romania, lansat oficial pe 15 februarie, este desenat de artista Ann Mei din Rusia. In ilustratiile sale, artista, inspirata de basme, combina suprarealismul cu inocenta desenelor pentru copii si umorul negru, ingrediente ce vor fi regasite si in filmul „Domestic”.

Mi-am dorit un film simplu, amuzant dar si emotionant. Inspirat in mare masura din copilarie, filmul se bazeaza pe cateva povesti cu animale domestice (si nu numai), copii si parintii acestora. Sa ne uitam putin in jurul nostru: cati oameni sunt in parcuri si pe strazi cu animale, cati dintre vecinii nostri nu au macar un acvariu sau un papagal, uitati-va cat de mult sunt prezente in viata noastra animalele, in reclame TV, in cantece, in numele de familie, povesti, filme, internet. Cred ca avem o mare nevoie de animale si ele de noi, de aici am realizat cat de mult ne iubim si ne mancam in acelasi timp, la propriu, animalele”, spune regizorul Adrian Sitaru.

Din distributie fac parte Adrian Titieni si fiica sa, Ariadna Titieni (12 ani), Gheorghe Ifrim, Clara Voda, Ioana Flora, Sergiu Costache si Danut Hurduc (9 ani). Pentru mai multa savoare, lumea din „Domestic” e intregita de cativa colegi simpatici de platou: un iepure, un porumbel, o gaina, un caine si o pisica.

„Domestic” este al treilea lungmetraj al lui Adrian Sitaru dupa „Pescuit sportiv” (2008) şi „Din dragoste cu cele mai bune intentii” (2011), ambele premiate in numeroase festivaluri.

Campania de promovare a filmului este realizata de catre Graffiti BBDO, zona digitala fiind asigurata de Kaleidoscope Proximity, ambele parte a BBDO Group Romania.

Filmul este o productie 4 Proof Film, in coproductie cu Unafilm, Germania, sustinuta de Centrul National al Cinematografiei si realizata cu finantare din partea MBB Germania, Eurimages, TVR si HBO Romania.

INFO

ULTIMELE ARTICOLE PUBLICATE:

Discuţie despre lucrarea ”Banner” (de Dan Acostioaei) cu Dan Acostioaei şi Nebojša Milikić, moderată de către Vahida Ramujkić.

Russian Cossack State Dance Company, cea mai buna companie ruseasca din lume vine la Iasi

Seara de film german: Herta Müller – Alfabetul fricii(2015, 56 min)

Artisti romani participa la Designblok – Prague Design and Fashion Week 2017

Scrie un comentariu: