Central European Games Conference la Universitatea din Viena

CEGC_2016

Central European Game Conference (CEGC) 2016 se desfăşaoară în perioada 17-21 februarie la Universitatea din Viena, reunind peste 500 de membri ai industriei de jocuri video. Aflată la cea de-a doua ediție, CEGC este o întrunire a dezvoltatorilor de jocuri din zona Europei Centrale, cu scopul de a scoate în evidenţă atât cele mai recente produse, cât și poveștile lor de succes, fiind organizată de asociaţia Games Austria. Tema centrală a evenimentelor din acest an este Diversitatea Culturală a Ideilor.

Din România vor participa invitaţii: Radu Danciu, fondator al studioului Sprocket Inc care va conferenţia vineri, 19 februarie, de la ora 15.00 pe tema Tooling for the Future of Production şi Nicolae Berbece, designer şi fondator al studioului Those Awesome Guys, care va susţine tot vineri de la ora 16.00 conferinţa The T word that everybody skips.

Dorința principală a organizatorilor este de a dezvolta o imagine cât mai cuprinzătoare a industriei în Europa Centrală și de a crea noi oportunități de dezvoltare în Europa de Est. Astfel, CEGC a reușit să atragă parteneri la nivel continental, având susținerea unor organizații din domeniu: Creative Europe Desk, Federația Dezvoltatorilor de Jocuri din Europa (EGDF), Austrian Association for Entertainment Software (AVUS), Austrian Computer Society (OCG), dar și sprijinul unor instituţii precum: Institutul Polonez de la Viena, Centrul Ceh de la Viena, Institutul Francez de la Viena şi Institutul Cultural Român de la Viena.

Evenimentul prezintă varietatea și calitatea individuală a artiștilor și profesioniștilor din Europa Centrală și de Est, care lucrează în această industrie, promovând incluziunea socială și cooperarea internațională. Programul conferinţei este compus din prelegeri, summit-uri culturale și educaționale, seminarii, sesiuni de lucru și expoziții ce sunt structurate pe următoarele categorii: Highlight Session, Women in Games and Diversity, CEE++, Education Summit, Unreal Engine Track şi Sponsored Session. De asemenea, ediţia din acest an cuprinde pe 19 februarie, începând cu ora 10.00, o sesiune Focus Polonia intitulată Games Made in Poland.

Central European Game Conference  a avut premiera în ianuarie 2015, reunind peste 300 de experţi din industria jocurilor video, conferinţa fiind găzduită de Universitatea Tehnică din Viena. Delegaţia României a fost formată din Nicolae Berbece, Mihai Goșa, Co-fondator al KillHouse Games, CEGC Art Director Rareș Cinteză şi Vlad Calu-Leocă, Romanian CEGC Ambassador.

 

CEGC este un suporter activ al creativității și al schimbului de idei ce depășește orice graniță teritorială în zona Europei Centrale și de Est (Austria, Croația, Republica Cehă, Germania, Ungaria, Italia, Lichtenstein, Polonia, România, Slovenia, Serbia, Slovacia și Elveția). Unul dintre obiectivele principale ale conferinței este dezvoltarea legăturilor dintre cei mai importanți reprezentanți ai industriei jocurilor video. CEGC este un proiect condus integral de către voluntari, echipa fiind formată din peste 30 de membri din Europa Centrală și de Est.

INFO

www.cegconf.com

PE ACEEASI TEMA:

Conferinta „Experiența duhovnicească a libertății” @Ateneul din Iasi

Educatia sexuala, intre tabu si necesitate

CCIRFS organizeaza doua conferinte in Aula BCU Iasi

Conferinta “Business (r)Evolution – Dezvoltare, Digitalizare si Management Performant”

ULTIMELE ARTICOLE PUBLICATE:

Iasul Medieval 2017

Programul de lucru cu publicul pe perioada verii la Biblioteca Județeană „Gh. Asachi”

Bienala Internațională de Pictură Chișinău 2017 – selectie de lucrari expuse la Iasi

“Niveluri de realitate 3” @Galeria apARTE

Scrie un comentariu: