Ceaiul cu aroma de relatii publice servit la PR Tea de Iasi

Seara de miercuri, 8 decembrie, a fost una perfecta pentru studentii de la Comunicare si Relatii Publice pentru a interactiona cu doi dintre cei mai cunoscuti specialisti in domeniu. Asociatia Europeana a Studentilor la Relatii Publice si Comunicare PRIME Iasi a ajuns la editia a IV-a a proiectului PR Tea de Iasi, desfasurat cu sustinerea celor de la Carturesti (Iulius Mall).

35 de studenti au dezbatut alaturi de profesorii specializarii de la Universitatea “Al. I. Cuza” si cei doi speakeri prezenti tema acestei editii Strategii de crestere a valorii unui brand. Claudiu Florea (Managing Partner Wunderkid) si Valentin Tatar (Creative Partner Agengy One) au avut o prezentare libera, informala, care a starnit un adevarat interes din partea publicului ce mai tarziu a declansat o avalansa de intrebari. De la utilitatea Facebook-ului in campaniile de relatii publice pana la culmile extreme ale creativitatii utilizate in scopul cresterii valorii unui brand, au fost date cele mai interesante exemple.

Toti cei care au pus intrebari elocvente invitatilor au fost premiati cu diverse carti care sa ii ajute in aprofundarea acestui domeniu vast. Cele doua ore petrecute in Carturesti s-au incheiat cu servirea unui ceai si schimbarea datelor de contact intre studenti si invitati. Asteptam cu nerabdare urmatorul proiect al celor de la PRIME Iasi.

Autor: Delia Zosin (Facultatea de Filosofie, UAIC – Comunicare si Relatii Publice, an II)

ULTIMELE ARTICOLE PUBLICATE:

Discuţie despre lucrarea ”Banner” (de Dan Acostioaei) cu Dan Acostioaei şi Nebojša Milikić, moderată de către Vahida Ramujkić.

Russian Cossack State Dance Company, cea mai buna companie ruseasca din lume vine la Iasi

Seara de film german: Herta Müller – Alfabetul fricii(2015, 56 min)

Artisti romani participa la Designblok – Prague Design and Fashion Week 2017

Cuvinte cheie:

Scrie un comentariu: