Ce este self-awarness si care este rolul sau in leadership?

Self-awarness inseamna intelegerea clara a personalitatii tale si a modalitatii in care alte persoane te percep, fiind un instrument esential pentru leadership-ul de succes si o caracteristica pe care ar trebui sa o detina toti managerii.

Leaderii care isi dezvolta abilitatea de self-awarness devin capabili sa-si confrunte punctele slabe si sa-si constientizeze punctele forte. De asemenea, devin credibili in fata angajatilor si reusesc sa cultive o relatie bazata pe incredere si respect. Mai mult, leaderii care tin cont de aceasta abilitate reusesc sa insufle aceleasi valori colaboratorilor si angajatilor, iar o organizatie care valorifica si pune accent pe self-awareness castiga credibilitate si respect.

Brandul de lider : cum isi descriu subordonatii sefii

Intr-un studiu realizat de Hogan Assessment pe plan international, s-a constatat ca povestea spusa de catre subordonati este diferita de cea captata prin auto-caracterizari. Stim ca oamenii parasesc sefii, si avem si explicatia de ce se intampla acest lucru in cele prezentate mai jos.

Pentru brand-ul personal al unui lider este crucial insa ca povestea spusa de ceilalti sa fie ascultata cu ambele urechi. Punctele forte ajuta oamenii sa urce in organizatii. Punctele forte in exces si necontrolate conduc in timp la o performanta mai slaba in leadership si la esec.

Cui ii pasa de reputatie?

La nivel personal, intelegerea modului in care ne vad cei din jurul nostru, colegi, subordonati, clienti este fundamentul pentru un bun management al reputatiei. Nu intamplator la nivel mondial, programele de MBA si de pregatire a executivilor incep cu sesiuni de auto-constientizare prin propunerea de instrumente psihometrice valide si 360 feedback, care au drept scop intelegerea si gestionarea punctelor forte si a factorilor comportamentali exagerati care au impact asupra brandului personal de lider.

La nivel organizational, pastrarea unui brand eficient are o mare legatura cu brandul liderilor din organizatie, iar cheia pentru a asigura o buna reputatie la nivel de companie este selectia si promovarea pe baze riguroase  a liderilor.

Pe 23-24 octombrie, in cadrul HR Summit Iasi, Madalina Balan- Managing Partner HART Consulting va vorbi despre Self-awarness & leadership development si despre cum trebuie folosita aceasta abilitate pentru a forma liderii dintr-o organizatie. Inregistreaza-te acum: www.iasi.hrsummit.ro

Eveniment sustinut de : Romanian Software (Main Sponsor), Signal Iduna (Main Sponsor) si UCMS Group Romania (Silver Sponsor).

Libero Events este o agentie de evenimente B2B si B2C avand in portofoliu manifestari in domenii ca: turism, home&deco, comert online, medical si evenimente dedicate antreprenoriatului. Organizam târguri si expozitii: Touristica, Deco Show, BookShow, conferinte: The Woman, HR Summit, Tecomm, MarkDay, Software Arcitecture Day, workshopuri si seminarii.

INFO

HR Summit

www.iasi.hrsummit.ro

ULTIMELE ARTICOLE PUBLICATE:

Seara de Craciun – concert de colinde al Corului Universității Naționale de Arte „George Enescu”

„Carnavalul Culorilor” – expoziție de măști pictate la Ateneu

Uncensored Dance Party

SPEAK UP your LOVE! @Fratelli Iasi

Scrie un comentariu: