Campanie de creștere a optimismului la români, inițiată de Palas Iași și Iulius Mall

palas-mall-iasi-optimistii-traiesc-mai-repede-afis-1-martie-2014
În prima zi de mărţişor, Palas Iaşi şi Iulius Mall desfăşoară o campanie de creştere a optimismului la români. Sub deviza „Optimiştii trăiesc mai frumos!”, sâmbătă, clienţii celor două centre comerciale vor fi întâmpinaţi cu surprize dulci, menite să îi facă să zâmbească mai mult. Campania, prima organizată în comun de Palas şi Iulius Mall, îşi doreşte să încurajeze buna dispoziţie şi spiritul pozitiv, pentru o viaţă frumoasă şi veselă.

Zâmbetul este în strânsă relaţie cu shoppingul. Cercetătorii americani au demonstrat că shoppingul alungă tristeţea şi creşte sentimentul de bună-dispoziţie. O vizită prin magazine nu înseamnă doar reînnoirea garderobei, ci vine la pachet şi cu un zâmbet.

Potrivit raportului anual publicat de Adunarea Generală a ONU, în septembrie 2013,România ocupă locul 90 din 156 de ţări aflate în clasamentul care „măsoară” fericirea. Cele mai optimiste persoane locuiesc în ţările din nordul Europei.

INFO

www.palasmall.ro
www.palasiasi.ro
www.iuliusmall.com
pr@palasiasi.ro
pr@iuliusmall.com

ULTIMELE ARTICOLE PUBLICATE:

Discuţie despre lucrarea ”Banner” (de Dan Acostioaei) cu Dan Acostioaei şi Nebojša Milikić, moderată de către Vahida Ramujkić.

Russian Cossack State Dance Company, cea mai buna companie ruseasca din lume vine la Iasi

Seara de film german: Herta Müller – Alfabetul fricii(2015, 56 min)

Artisti romani participa la Designblok – Prague Design and Fashion Week 2017

Scrie un comentariu: