Află Rețeta Dragostei prin noul proiect interactiv Carrefour

Reteta dragostei

Între 13-24 februarie, cu ocazia Zilei Îndrăgostiților și de Dragobete, Carrefour își invită clienții să descopere rețeta dragostei, oferindu-le șansa de a câștiga o excursie în doi la Veneția dar și alte premii pentru cupluri.

Pentru cei aflați în căutarea rețetei dragostei, proiectul aduce oportunitatea de a cunoaște noi persoane, dar și de a te conecta automat pe baza produselor preferate de la Carrefour.  Proiectul se adresează și cuplurilor deja formate, toți participanții putându-se conecta în aplicație cu profilul de Facebook.

Rețeta este simplă:

  • accesarea site-ului Carrefour și crearea unui cont
  • descoperirea persoanei ideale pe baza produselor Carrefour alese, pentru cei ce își caută perechea, sau înscrierea produselor preferate pentru cei ce deja formeaza un cuplu
  • realizarea unei poze la panoul dedicat campaniei din oricare hipermarket Carrefour
  • încărcarea pozei în cont care înscrie automat participanții la tragerea la sorți pentru marele premiu, o excursie la Veneția, dar și pentru premiile secundare ce constau în telefoane Samsung Galaxy S5 mini pentru el și ea.

Rețeta Dragostei este unul din proiectele câștigătoare din CompetițIAA4 unde echipe creative de studenți au propus soluții pentru partenerii IAA Young Professionals, printre care s-a numărat și Carrefour România. Rețeta Dragostei este dezvoltată de Kubis Interactive și oferă o metodă alternativă pentru a sărbători Ziua Îndrăgostiților și Dragobetele deopotrivă pentru cupluri și persoanele (încă) fără pereche.

Am dezvoltat acest proiect pornind de la ideea că tinerii sunt întotdeauna la curent cu cele mai noi tehnologii și utilizează de cele mai multe ori soluții rapide și facile care să răspundă nevoilor lor.  Primăvara ne invită să ne bucurăm de dragoste prin sărbători tradițonale, locale sau adoptate, oferindu-ne un prilej de a cunoaște noi oameni și de a ne bucura de persoana iubită. Venim astfel în întâmpinarea clienților noștri cu acest proiect interactiv și distractiv, care le poate aduce un plus de premii atractive”, a declarat Teodora Juravle, Manager Comunicare Marketing Carrefour România.

INFO

www.carrefour.ro/reteta-dragostei

ULTIMELE ARTICOLE PUBLICATE:

CityID readuce “Turul Magic de Crăciun”

”Volta” – expozitie de pictura semnata Carmen Gabriela Gitlan

”Colind” – expozitie de tapiserie si icoane pe sticla

”Unknown” – expozitie de grafica semnata Sergiu Grapa

Scrie un comentariu: