Ce face un om de creație într-o agenție? Există vreun secret pentru a crea o reclamă care să fie pe buzele tuturor? Sau sa castige un Leu la Cannes? Acestea sunt doar trei dintre întrebările la care iti vor raspunde cinci creativi de la cele mai bune agenții din România.
Sâmbătă, 21 noiembrie 2015, la Biblioteca Central Universitară Iași, începând cu ora 13:00 va avea loc Advertising Academy, organizat de September Media.
Organizatorul propune să aducă în atenția pasionaților de comunicare și publicitate, a managerilor în căutarea strategiei de comunicare a propriului business sau a persoanelor care în activitatea lor au nevoie de creativitate, o monstră de pasiune, cunoștințe, eficiență și inițiativă.
Cei 5 speakeri sunt: Magdalena Migdalovici, ambasador Cannes Lions România, Andrei Chiriși, Art Director la Geometry Global si Young Lion Design la The Alternative School of Creative Thinking, Filip Gonzacenco, Creativ la Ogilvy și Young Lion Cyber la The Alternative School of Creative Thinking și Răzvan Căpănescu Chief Creative Officer la Leo Burnett, Mihnea Gheorghiu Group Creative Director la Publicis România.
Scopul lor este să-i facă pe participanți să înțeleagă rolul unui creativ în agenție și cum pot câștiga premii internaționale în advertising prin munca pe care o depun.
Parteneri: Cannes Lions România, The Alternative School for Creative Thinking.
INSCRIERE
Persoanele care doresc să participe sunt invitate să se înscrie pe site-ul www.advertisingacademy.ro. Locurile sunt limitate iar costul unui bilet începe de la 50 de lei.
INFO
September Media