200.000 lei pentru antreprenorii care deruleaza proiecte de responsabilitate sociala

METRO Cash & Carry România lansează „METRO – Starurile Comunitătii”, o competitie organizată cu ocazia aniversării a 50 de ani de la înfiintarea METRO Cash & Carry si care îsi propune să pună în valoare contributia întreprinzătorilor la bunăstarea comunitătilor locale din care fac parte si să recompenseze  antreprenorii care derulează proiecte de responsabilitate socială. Acestia se pot înscrie până în 5 iunie 2014, pentru a concura pentru premiul de 200.000 lei.

De multe ori, micile afaceri de tipul restaurantelor, chioşcurilor, cafenelelor sau bistro-urilor sunt initiatoarele sau sustinătoarele unor proiecte care contribuie semnificativ la viata si dezvoltarea comunitătii din care fac parte”, explică Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România. „În acest an, compania METRO celebrează 50 de ani pe piata de comert; prin competitia «METRO – Starurile Comunitătii» dorim să venim în sprijinul acelor întreprinzători care, pe lângă contributia lor economică în comunitate, îsi asumă si proiecte de responsabilitate socială, devenind adevărate modele prin contributia de durată pe care o aduc la bunăstarea comunităţilor locale.

DESPRE COMPETITIE

Întreprinzătorii independenţi îsi pot înscrie proiectele online în sectiunea dedicată de pe site-ul www.metro.ro, pâna în data de 5 iunie 2014. Tot ceea ce acestia trebuie sa facă este să îsi descrie proiectele, care să reflecte angajamentele lor fată de comunitate. Toate aplicaţiile vor fi prezentate atât pe site-ul METRO Cash & Carry România, cât şi pe pagina de Facebook a companiei. Odată cu descrierea, concurenţii la titlul de „METRO – Starurile Comunitătii” sunt încurajati să încarce fotografii şi materiale video care să ilustreze cât mai bine povestea lor, pentru a aduna voturi din partea publicului. Etapa de votare se va încheia la data de 5 iunie 2014, când cele mai votate 20 de proiecte vor trece, mai departe, în finala competitiei.

Pentru noi este foarte importantă implicarea publicului larg în selectarea finalistilor, deoarece angajamentul asumat de magazinele mici si mijlocii aduce beneficii în primul rând populaţiei locale,” spune Gilles Roudy. „Şi cu cât participanţii sunt mai bine conectaţi la comunitatea în care trăiesc, cu atât mai mari sunt şansele lor de a câştiga.

Finalistii vor fi evaluaţi de către un juriu format din experti din domenii-cheie: ONG-uri, media de specialitate în responsabilitatea socială, precum si comunitatea de antreprenoriat si comert. În urma procesului de evaluare va fi selectat un câstigător, care va fi anuntat în iunie 2014, în cadrul Galei de Premiere a competitiei.

Premiul “METRO – Starurile Comunitătii”

Întreprinzătorul cu cel mai mare punctaj acordat de către juriu va primi din partea METRO Cash & Carry România Premiul Competitiei, în valoare de 200.000 de lei, din care 100.000 de lei sunt dedicati sustinerii de către câstigător, a unor proiecte sociale viitoare.

Juriul “METRO – Starurile Comunitătii”

Proiectele finaliste vor fi evaluate de către un juriu specializat format din lideri de opinie din domenii-cheie pentru competitie, precum antreprenoriat, comert, ONG-uri si media din zona de responsabilitate socială. Membrii juriului  “METRO – Starurile Comunitătii” sunt:

  • Radu Merică, Presedinte Camera de Comert si Industrie Româno-Germană
  • Sandie Blanchet, Reprezentant UNICEF
  • Lăcrămioara Botezatu, Redactor-sef CSRmedia.ro
  • Ionut Sibian, Director Executiv Fundatia pentru Dezvoltarea Societătii Civile (FDSC)
  • Marius Ghenea, Profesor de Inovatie si Antreprenoriat, autorul cărtii “Antreprenoriat”
  • Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România

Competitia „METRO – Starurile Comunitătii” este parte integrantă a dedicării companiei în a sprijini succesul afacerilor independente.  „Relaţiile pe termen lung, bazate pe încrederea clienţilor nostri, reprezintă cheia succesului METRO Cash & Carry. Dorinta de a deveni partenerul preferat al întreprinzătorilor în dezvoltarea  afacerilor lor este un punct central al actiunii noastre, aspect care se regăseste în noua noastră  abordare, «YOU & METRO», explică Gilles Roudy. „Numai cei care investesc ambiţie, creativitate, pasiune si atentie la nevoile clientilor lor pot evolua pe termen lung.

INFO

www.metro.ro

ULTIMELE ARTICOLE PUBLICATE:

Fratelli On AIR|Live continua cu… VITA DE VIE!

One, two, three, byron! @The Trumpets

Showlandia prezinta spectacolul “Calatorie in lumea desenelor”

Applebum Romanian Tour @Underground Pub

Scrie un comentariu: